مدیرکل استاندارد  استان قزوین گفت: مجوز بهره‌برداری تله سی یژ کامان بعد از رفع ایرادات فنی صادر شد.
کد خبر: ۸۹۷۲۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۵ 09 September 2020

صدور مجوز بهره برداری تله سیژ کامان

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین، سیروس صارمی در  جلسه شورای استاندارد استان گفت: تله سی یژ کامان به علت بهره‌مندی از دستگاه‌های دست دوم وارداتی، اجازه فعالیت نداشت و این مجموعه در سال‌های گذشته از سوی اداره کل استاندارد قزوین پلمپ شده بود.

وی اضافه کرد: برای بهره‌برداری دوباره از این مجموعه در مدت ۶ ماه ایرادات فنی رفع شد و سرانجام زمینه استفاده از این وسیله به عنوان یک سرمایه ملی فراهم آمد.    

مدیرکل استاندارد استان گفت: در حوزه شاخص مصرف انرژی و ایمنی آسانسور‌ها هم با کمک دفتر فنی سازمان مدیریت و کارشناسان استاندارد، دستورالعملی نوشته شده که در صورت تصویب ، کار بزرگی در سطح کشور صورت می‌پذیرد و این مساله همچنین می‌تواند الگوی سایر استان‌ها نیز باشد.

وی درباره استفاده از وسایل بازی استاندارد در بازیگاه‌ها هم گفت: بسیاری از وسایل موجود به علت غیراستاندارد بودن باید جمع‌آوری شوند و از شهرداران نیز خواسته شده است  تا در این رابطه از محصولات شرکت‌های معتبر و دارای نشان استاندارد استفاده کنند.

مدیرکل استاندارد استان به طرح بازنگری استاندارد سرکه در استان اشاره کرد وافزود: انجام این مساله به خاطر وجود کالا‌های بی شمار تقلبی در بازار، مطرح و در شورای پژوهشی نیز مورد قبول واقع شده و فرآیند آن نیز در دانشگاه بین‌المللی امام (ره) در حال انجام است.

منبع:صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار