کد خبر: ۸۹۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳ 08 September 2020

 

 لزوم اصلاح طرح تفصیلی بیرجند/توسعه فضای سبز و پارک شهر گرگان

در این بسته خبری از اجرای طرح‌های ترافیکی در آستارا تا تاکید شهردار ساری بر خدمات رسانی بهتر به مراکز آموزشی و گندزدایی روزانه معابر ملایر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خروجی آزادراه قزوین-زنجان مسدود می‌شود

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از انسداد خروجی آزادراه قزوین-زنجان به جاده اسماعیل آباد در راستای تکمیل ضلع شمال تقاطع غیر همسطح یادگار امام (ره) خبر داد.

گندزدایی روزانه معابر ملایر

مجتبی داوری، معاون خدمات شهری شهردار ملایر گفت: برای تأمین ایمنی مراسم‌های ماه عزای شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) مجموعه اقداماتی به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در سطح معابر انجام شده است.

توسعه فضای سبز و پارک شهر گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان گفت: به پیشنهاد شهرداری گرگان و توافق با سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان مقرر شد چهار هکتار از اراضی جهاد کشاورزی که در محدوده این سازمان قرار دارد به شهرداری گرگان واگذار و شهرداری گرگان یک ساختمان اداری برای این سازمان بسازد.

تاکید شهردار ساری بر خدمات رسانی بهتر به مراکز آموزشی

عباس رجبی، شهردار ساری ضمن گرامی داشت آغاز سال تحصیلی جدید، بر خدمت رسانی بهتر مجموعه شهرداری به مراکز آموزشی تاکید کرد.

ضد عفونی معابر فردیس همچنان ادامه دارد

سید رسول حسینی، سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی منطقه یک شهرداری فردیس با اشاره به اهمیت حفظ سلامتی شهروندان برای مدیریت شهری، اظهار کرد: بنا به دستور سرپرست شهرداری فردیس، این شهرداری به طور مستمر نسبت به ضد عفونی و گند زدایی معابر اقدام می‌کند.

پیشرفت ۵۰ درصدی راه دسترسی بوستان جنگلی اکباتان همدان

حامد جلیلوند، مدیر شهرداری منطقه ۲ همدان از پیشرفت ۵۰ درصدی راه دسترسی بوستان جنگلی اکباتان خبر داد.

اجرای طرح‌های ترافیکی در آستارا

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا گفت: اجرای طرح‌های ترافیکی متناسب با بافت شهر مرزی آستارا برای تسهیل عبور و مرور شهروندان و گردشگران بسیار لازم و ضروری است.

مرمت خانه تاریخی آیت الله برهانی با همکاری شهرداری اشتهارد

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان البرز گفت: عملیات بازسازی و مرمت مجموعه تاریخی منزل آیت الله برهانی که مربوط به اواخر دوره قاجار است با همکاری شهرداری اشتهارد در دستور کار این اداره کل قرار گرفت.

لزوم اصلاح طرح تفصیلی بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند گفت: اصلاح نشدن طرح تفصیلی شهر بیرجند با گذشت ۱۰ سال از عمر آن، مشکلاتی را برای شهرداری و شهروندان ایجاد کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار