استاندار کرمانشاه از رشد ۷۰۰ درصدی گازرسانی به مناطق روستایی استان در دولت تدبیر و امید خبر داد.
کد خبر: ۸۹۶۵۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵ 07 September 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا،هوشنگ بازوند در مراسم افتتاح و بهره برداری از پروژه گازرسانی به شهر نودشه گفت: توسعه‌ گازرسانی به مناطق روستایی و شهری یکی از اهداف دولت یازدهم و دوازدهم بود که در راستای این هدف تاکنون گازرسانی به ۱۵۴۱ روستای استان انجام شده است.

وی افزود: در ابتدای دولت تدبیر و امید، تنها عملیات گازرسانی به ۲۰۹ روستا در کرمانشاه انجام شده بود و از ابتدای فعالیت این دولت تاکنون ۱۳۳۲ روستای استان از نعمت گاز برخوردار شده اند.

بازوند گفت: گازرسانی به سه شهر ریجاب، ازگله و نوسود در استان باقی مانده که تا پایان سال پروژه گازرسانی به نوسود به پایان می رسد و دو شهر دیگر تا نیمه اول سال ۱۴۰۰ از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.

بازوند به سیاست‌های اتخاذ شده از سوی وزیر نفت در زمینه بهره‌گیری از منابع قانون بودجه از جمله بند «ق» تبصره ۲ قانون بودجه برای طرح‌های گازرسانی اشاره کرد و اظهار داشت: توسعه مناطق مرزی و محرومیت زدایی با رویکرد برخورداری مردم از امکانات و رونق کسب و کار مرزنشینان همیشه اولویت داشته و امروز شاهد تحقق این مهم در استان هستیم.

مقام ارشد استان از حمایت های وزیر نفت از طرح ها و پروژه های استان تقدیر کرد و گفت: انتظار داریم این همراهی و مساعدت تا پایان دولت و اتمام پروژه ها به صورت ویژه تداوم داشته باشد.

بازوند به تلاش های صورت گرفته در راستای آغاز عملیات اجرایی پتروشیمی اسلام آباد غرب با سرمایه گذاری هفت هزار میلیارد تومانی هم اشاره کرد و با تقدیر از مساعدت ویژه وزیر نفت در پیگیری اجرای پتروشیمی چهارم استان و آغاز مجدد فعالیت اجرایی پالایشگاه آناهیتا، گفت: مساعدت وزیر نفت را جهت اخذ تسهیلات از صندوق ملی توسعه جهت پالایشگاه آناهیتا خواستاریم.

به گزارش ایسنا، به گفته مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه برای گازرسانی به شهر نودشه ۱۳ هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری در بخش شهری و ۳۳ هزار و ۵۰۰ متر لوله گذاری برای خط تغذیه انجام و یک ایستگاه تقلیل فشار (TBS) نیز اجرا شده است.

شهبازی افزود: برای اجرای این طرح ۷۱۰ میلیارد اعتبار هزینه شده و 1229 خانوار شهری نودشه و 3062 خانواده روستایی از نعمت گاز طبیعی برخوردار خواهند شد.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار