رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز گفت: نامزدهای دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه کرج می توانند نام نمایندگان خود را برای حضور در حوزه های اخذ رای، ثبت اینترنتی کنند.
کد خبر: ۸۹۶۴۷۰
تاریخ انتشار: ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۳ 07 September 2020

به گزارش «تابناک البرز» سید رضا نوراللهی گفت: بر اساس قانون انتخابات، نامزد‌های انتخابات مجلس می‌توانند برای نظارت بر امور انتخابات نمایندگانی را انتخاب کنند که در محل شعب اخذ رای حضور داشته باشند و اسامی این افراد باید تا پیش از برگزاری انتخابات به صورت رسمی و اینترنتی به رییس هیات نظارت استان اعلام شود.

رئیس هیات نظارت بر انتخابات استان البرز افزود: براین اساس نامزد‌های دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه کرج شامل شهرستان‌های کرج، اشتهارد و فردیس تا پایان امروز دوشنبه ۱۷ شهریور ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه ثبت نام  و مشخصات نمایندگان خود را برای حضور در شعب اخذ رای ثبت کنند.

نوراللهی گفت: همچنین برای دریافت نام کاربری و رمز عبور برای ورود به این پایگاه اینترنتی، لازم است تا نامزد‌ها به دفتر نظارت و بازرسی انتخابات شهرستان کرج مراجعه کنند.

استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که در مرحله اول مهدی عسگری و علی حدادی  به ترتیب به عنوان نمایندگان مردم از حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد و حوزه انتخابیه طالقان، نظرآباد و ساوجبلاغ به مجلس شورای اسلامی راه یافتند.

در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس که دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است رقابت بین فاطمه آجرلو و علیرضا عباسی به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشیده شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار