علیرضا شریفی‌نژاد:
به گزارش تابناک سمنان: علیرضا شریفی‌نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: جذب و حمایت از سرمایه‌گذار به منظور شکوفایی اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان سمنان رسالت مهم دستگاه‌های اجرایی باشد.
کد خبر: ۸۹۶۲۵۵
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۴ 06 September 2020

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی گرمسار افزود: جهش تولید در بخش‌های مختلف اقتصادی و در تمامی شهرستان های استان باید در گام اجرایی قرار گیرد.
وی خاطر نشان کرد: شکوفایی اقتصادی و حمایت از صنعتگران جزو برنامه های کاری دستگاه های اجرایی استان باشد و همه ما باید برای ایجاد اشتغال پایدار در این استان زرخیز اقدام کنیم.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: توسعه صنعت، معدن، کشاورزی و گردشگری در استان سمنان به طور ویژه در دستور کار مسئولان مربوطه باشد و با رونق بخش های مذکور می توان برای ایجاد اشتغال پایدار در منطقه اقدام کرد.
علیرضا شریفی‌نژاد تصریح کرد: توسعه صنعتی و تحقق جهش تولید در استان به طور ویژه از سوی معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان دنبال خواهد شد.
شریفی‌نژاد گفت: زیرساخت های خوبی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار فراهم شده است که با هم افزایی دستگاه‌های اجرایی برای رفع تمامی مشکلات این منطقه اقتصادی تلاش خواهد شد.
وی تصریح کرد: معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان با پیگیری برای رفع مشکلات زیرساختی در منطقه ویژه اقتصادی گرمسار برای ایجاد اشتغال پایدار در استان تلاش خواهد کرد.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، دکتر علیرضا شریفی نژاد ، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز یکشنبه در قالب سفر یک روزه باهدف بازدید از چند واحد تولیدی در شهرک‌های صنعتی گرمسار و ایوانکی و همچنین منطقه ویژه اقتصادی گرمسار به این شهرستان سفر کرده است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار