مدیر منطقه سه شهرداری قم با اشاره به طرح بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در 30 هکتار از بوستان ولایت، گفت: برنامه‌های جذاب گردشگری و تفرجی برای این بخش پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۸۹۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶ 06 September 2020

به گزارش تابناک قم، مهرداد روحانی وزیری با اشاره به مساحت ۲۳۰ هکتاری بوستان ولایت، اظهار داشت: این بوستان از اراضی پشت کوه سفید تا نزدیک به نمایشگاه بین المللی گسترده است و یک ظرفیت بالقوه برای استفاده تفرجگاهی شهروندان دارد.

مدیر منطقه سه شهرداری قم افزود: قسمت عمده بوستان ولایت در گذشته درختکاری شده و حتی سیستم‌های آبیاری نوین در آن نصب شده است؛ با اینهمه سالهاست که این بوستان رها شده و بدون مسیر ورودی و مبلمان شهری، امکان استفاده برای شهروندان را ندارد.

روحانی وزیری با اشاره به وجود طرح مصوب برای ۳۰ هکتار از این بوستان، گفت: در این طرح مصوب پروژه‌هایی مانند پیست موتورسیکلت، زمین فوتبال، والیبال، سالن ورزشی، پیست شترسواری و… برای آینده پیش‌بینی شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در ۱۸ هکتار ابتدایی این بوستان را آغاز کرده، افزود: در این محدوده جدول‌کاری، آسفالت، ایجاد سکو، نصب نیمکت و … انجام شده است.

مدیر منطقه سه شهرداری قم بیان داشت: تا کنون چهار میلیارد تومان در این بوستان هزینه‌ کرده‌ایم و این کار با ایجاد مبلمان شهری و رسیدگی به وضعیت فضای سبز ادامه دارد.

روحانی وزیری با اشاره به هزینه سنگین هفت میلیارد تومانی برای تامین روشنایی این قسمت از بوستان، خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم کار بهسازی و ایجاد مبلمان شهری در این بوستان را تا پایان سال به حدی برسانیم که شهروندان بتوانند حداقل در روز از این بوستان استفاده کنند و تامین روشنایی هم سال آینده انجام خواهد شد.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار