شهردار ساری گفت: یکی از مهم ترین عملکرد شهرداری در یک سال اخیر، جلوگیری از تخلفات برخی پیمانکاران بود که پیش ازاین مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودند.
کد خبر: ۸۹۶۰۲۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷ 06 September 2020

به گزارش تابناک مازندران از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری ساری، عباس رجبی در جلسه شورای اداری شهرداری ساری که با حضور شهرداران مناطق سه گانه، روسای سازمان های تابعه و جمعی از مدیران شهرداری برگزار شد،به ضرورت توجه در زمینه گردشگری شهری و احیای هویت بومی و زیباسازی منظر شهری با اجرای عملیات طرح سنگ فرش میدان ساعت و خیابان‌های منتهی به آن اشاره کرد و گفت: طرح سنگ فرش میدان ساعت ساری و خیابان‌های منتهی به آن که یکی از مطالبات جدی و مغفول مانده شهروندان ساروی است با هدف تقویت گردشگری شهری، احیای هویت بومی و محلی و نیز توجه به زیباسازی منظر شهری در دستور کار مدیریت شهری قرار گرفته و به مناقصه عمومی گذاشته شده است.

وی به پیگیری روزانه عملیات اجرایی فاز دوم پروژه پل تا پل اشاره و اظهار کرد: به طور روزانه پیگیراجرای پروژه پل تا پل هستیم و به معاونان مربوطه و شهردار منطقه یک دستور داده ایم که با جدیت و به طور ویژه گزارشات روزانه از روند اجرای این پروژه را ارائه نمایند.

شهردار ساری ظرفیت شهرداری مرکز استان را بسیار بالا دانست و گفت: توقع من از مجموعه شهرداری بسیار زیاد است؛ چرا که ظرفیت‌های درونی را کاملا می‌شناسم؛ شهرداری با شرایط سخت اقتصادی حاکم بر کشور با تمام توان در حال خدمت رسانی به مردم و شهروندان است.

وی ادامه داد: برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به شهروندان که سرمایه های واقعی شهرهستند، مدیران مجموعه شهرداری باید شجاعانه و با ریسک پذیری بالا کار کنند.

شهردار ساری به مزیت های بسیار استفاده از توان و ظرفیت درون سازمانی برای انجام پروژه هایی که در گذشته توسط پیمانکاران انجام می شد اشاره کرد و گفت: در یک سال گذشته با اجرای سیاست‌های درون‌سپاری و استفاده از ظرفیت‌های داخلی برای اجرای پروژه‌های کوچک و بزرگ شهرداری، این مجموعه توانسته است ضمن ارائه خدمات بهتر و دقیق تر به شهروندان، چند صد میلیارد تومان صرفه‌جویی در هزینه‌ها نیز داشته باشد.

در ادامه، رجبی به عملکرد مجموعه شهرداری در یکسال گذشته اشاره کرد و یادآور شد: اقدامات فراوانی در حوزه‌های فنی عمرانی، شهرسازی و فرهنگی در یکسال گذشته انجام شده است؛ اما یکی از مهم ترین عملکرد شهرداری در مدت زمان گفته شده، جلوگیری از تخلفات برخی پیمانکاران بود که پیش ازاین مشکلات فراوانی برای مجموعه شهرداری ایجاد کرده بودند.

شهردار ساری با تاکید بر ضرورت تکمیل طرح مطالعاتی یکپارچه سازی شهری و طرح مطالعات جامع ترافیکی گفت: سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل، باید در کوتاه‌ ترین زمان ممکن طرح مطالعاتی یکپارچه سازی شهری و طرح مطالعاتی جامع ترافیکی را تکمیل و گزارش آن را ارائه دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار