مسعود نصیری خبرداد:
به گزارش تابناک سمنان: مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان بابیان اینکه دانشجویان جدید از آبان ماه سر کلاس درس حاضر می‌شوند، گفت: پایه برگزاری کلاس‌های درس دانشگاه در بستر فضای مجازی است.
کد خبر: ۸۹۵۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ 05 September 2020

نصیری زرندی رئیس دانشگاه سمنان شد - خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان |  Mehr News Agency

مسعود نصیری رئیس دانشگاه سمنان ظهر شنبه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران به میزبانی پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان ضمن بیان اینکه پایه برگزاری کلاس‌های درس این دانشگاه، در بستر فضای مجازی است، ابراز داشت: دانشجویانی که پروژه یا رساله دکترا دارند و لازم است در آزمایشگاه کار کنند با پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند در محیط دانشگاه حضور یابند.

رئیس دانشگاه سمنان بابیان اینکه بستر لازم برای آموزش مجازی دانشجویان فراهم است، ابراز داشت: علاوه بر این موارد امکانات و تجهیزات لازم نیز برای برگزاری کلاس‌های غیرحضوری در نظر گرفته‌شده است.

مسعود نصیری ضمن بیان اینکه از شنبه هفته آینده دانشگاه سمنان طبق ضوابط و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا بازگشایی خواهد شد، افزود: دانشجویان جدیدالورود نیز آبان ماه سر کلاس‌های درس حاضر می‌شوند.

نصیری ضمن بیان اینکه با توجه به شیوع بیماری ویروسی کرونا ثبت‌نام دانشجویان نیز الکترونیکی انجام می‌شود، تصریح کرد: برنامه‌های تحصیلی دانشگاه سمنان نیز با توجه به تصمیمات ستاد ملی کرونا و وضعیت منطقه دانشجویان ارائه خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه از سال گذشته به رشته‌های کارشناسی، ارشد و دکترای این دانشگاه افزوده‌شده است، اضافه کرد: پنج‌شنبه و جمعه همین هفته نیز سمپوزیسوم بین‌المللی رویدادهای زیست پزشکی در دانشگاه سمنان به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

رئیس دانشگاه سمنان بابیان اینکه پروژه‌های عمرانی دانشگاه طی دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد، افزود: برگزاری کنکور سراسری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ازجمله موفقیت‌های بزرگ این دانشگاه بود که خوشبختانه به‌سلامت برگزار شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه سمنان نیز در این نشست با بیان اینکه شش هزار و ۲۱۸ مقاله مستند در جهان به نام این دانشگاه به ثبت رسیده است، ابراز داشت: با این ارقام باید گفت تاکنون ۹ هزار و ۲۷۱ مقاله در دانشگاه سمنان تولید و منتشر شده است.

سیف‌الله سعدالدین بابیان اینکه این دانشگاه در فهرست یک درصد برتر دانشگاه‌های تأثیرگذار جهان از نظر تعداد استنادات قرار دارد، اضافه کرد: دانشگاه سمنان در فهرست برترین مراکز دانشگاهی آسیا قرار دارد و همچنین ارتقا رتبه این دانشگاه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دیگر موفقیت‌های آن را شامل می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار