در آستانه ی آغاز سال تحصیلی
بیش از ۶۰۰ بسته کیف و نوشت افزار توسط اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان نواحی یک و دو توزیع شد
کد خبر: ۸۹۵۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰ 05 September 2020

حجه الاسلام اصغر توسلی رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه یک شهرستان اصفهان بیان داشت : این تعداد نوشت افزار در قالب طرح مهر تحصیلی با هدف اجرای امینانه نیات واقفان در دستگیری از نیازمندان و تهیه امکانات اولیه آموزشی بین دانش آموزان بی بضاعت تهیه و توزیع شده است.

وی در ادامه عنوان کرد: روایات متعددی در زمینه علم‌آموزی داریم که افراد متمکن را ترغیب می‌کند تا در ثواب آن شریک باشند، به فرموده پیامبر اسلام علم گنج و کلید آن سؤال است. از این پرسش و پاسخ چهار نفر یعنی پرسش‌کننده، پاسخ دهنده، شنونده این سؤال و جواب و دوست‌دار آن اجر می‌برند و واقفان از گروه چهارم هستند.

این مقام مسئول در ادامه در رابطه با ارزش ریالی بسته ها خاطر نشان کرد: ارزش ریالی این بسته ها حدود ۸۱۵ میلیون و۲۹۶هزار ریال می باشد که از محل اجرای نیات موقوفات مرتبط در ناحیه ۱ و منابع فرهنگی بقاع متبرکه ناحیه ۲ تامین گردیده است.

حجت الاسلام روح الله بیدرام رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان ناحیه دو نیز در این راستا اظهار داشتند: در آستانه سال تحصیلی جدید دانش‌آموزان نیازمند برای شرکت در طرح «مهر تحصیلی» با همکاری مناطق مختلف آموزش وپرورش استان اصفهان شناسایی و تعدادی دیگر توسط اداره اوقاف و امور خیریه و هیات امنای محترم بقاع متبرکه شناسایی و مشخص شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار