بحث تعطیلی یکساله مدارس در مجلس شفاهی مطرح شده ولی بصورت پیش نویس در مجلس مخالفت شده و فقط بصورت شفاهی مطرح و این پیشنهاد و طرح جمع شده است.
کد خبر: ۸۹۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۱ 05 September 2020

 به گزارش تابناک مازندران، مدیر آموزش و پرورش فریدونکنار در خصوص آخرین وضعیت شروع سال تحصیلی جدید

در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک اظهار داشت:

بحث وزیر آموزش و پرورش این است که در وضعیت قرمز راحت تر میتوانیم کرونا رو کنترل کنیم تا وضعیت سفید که تقریبا خانواده ها فرزندان را رها میکنند.
بر اساس این گزارش، سیدعظیم اسماعیل_زاده در ادامه گفت: مدارس از ۱۵ شهریور باز میباشد،مدیر ،معاون،معلمان و کادر دفتری در مدرسه حضور میابند و دانش آموزان بصورت گروه بندی که توسط شورای مدرسه(مدیر،نماینده معلمان و نماینده انجمن اولیا) مشخص و حضور می یابند
مدت هر کلاس نیم ساعت میباشد و کلا در سه زنگ نیم‌ساعته میباشد.
حضور بیش از ده نفر در کلاس ممنوع میباشد ،فاصله دانش آموزان در کلاس درس باید حداقل یک متر باشد همراه با رعایت کامل پروتکل بهداشتی
در وضعیت زرد نیز حضور همه ی دانش آموزان در کلاس درس ممنوع میباشد
در وضعیت قرمز و زرد استفاده از سرویس مدارس ممنوع میباشد
اگر خانواده ای اصرار به عدم حضور فرزندش در کلاس درس را دارد میتواند از برنامه آموزشی تلویزیون و آموزش فضای مجازی شبکه شاد استفاده نماید و الزامی برای حضور دانش آموزان در مدرسه و کلاس حضوری نیست.
در مقطع پیش دبستانی هنوز اعلام حضور و ورود در مدرسه نشده است ولی در مقطع کلاس اول باید در مدرسه حضور داشته باشند و به احتمال زیاد در هفته آینده نحوه ی حضور و آموزش مقطع پیش دبستانی اطلاع رسانی میشود
تمام مشکلات والدین و دانش آموزان در جلسات هماهنگی از سوی ما مطرح شده است و منتظر دستورالعمل میباشیم .
بحث تعطیلی یکساله مدارس در مجلس شفاهی مطرح شده ولی بصورت پیش نویس در مجلس مخالفت شده و فقط بصورت شفاهی مطرح و این پیشنهاد و طرح جمع شده است.
رئیس جمهور اعلام کرده همانطور که در فعالیت های ملی،مذهبی،عزاداری محرم و همچنین کسب و کار موفق بوده ایم در مدارس و آموزش نیز موفق خواهیم بود!؟
دوشنبه
در آخرین بخش نامه ای که برای مدیران ارسال کرده ایم،اسامی دانش آموزانی که توانایی خرید تبلت را ندارند گرفته شود و قرار بوده مبلغ دومیلیون تومان وام قرض الحسنه به والدین این دانش آموزان داده شود برای تهیه و خرید تبلت، همچنین به معلمین هم مبلغ ده تا بیست میلیون تومان برای خرید تجهیزات آموزشی وام قرض الحسنه پرداخت شود،چیزی که در طرح آمده و متاسفانه اجرایی نشده است و به این دلیل نمیتوانیم آن را به والدین و معلمین اعلام نمائیم.

جمعه ۱۴ شهریور ۹۹

.
گزارش: مصطفی_آسمانی کناری

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار