انتقاد منوچهر فخری از اداره ورزش و جوانان؛
به گزارش تابناک سمنان: منوچهر فخری معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: از عملکرد عمرانی اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان به دلیلی تاخیر در اتمام طرح‌های ورزشی راضی نیستیم
کد خبر: ۸۹۴۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۲ 02 September 2020

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان روز چهارشنبه در جلسه جذب پیگیری مصوبات سفر ریاست جمهوری و جذب اعتبارهای تملک دارایی‌های سرمایه‌ای استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری با اشاره به روند کُند تکمیل پروژه های ورزشی مصوبات سفر ریاست جمهوری در استان افزود: اقدامات انجام گرفته از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان در بحث پروژه های عمرانی رضایت بخش نیست .
وی خاطر نشان کرد: با توجه به بدقولی‌های مکرر صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان و وعده‌های محقق نشده از حوزه عمرانی اداره کل ورزش و جوانان اصلا راضی نیستیم.
منوچهر فخری ادامه داد: ورزش و فعالیت‌های ورزشی نیاز امروز جامعه است اما متاسفانه شاهد بدقولی مکرر در حوزه عمرانی ورزش و جوانان هستیم و این بدقولی در شهری مانند سمنان اتفاق می‌افتد که متاسفانه پایین‌ترین سرانه ورزشی استان را دارد.
فخری اضافه کرد در شاهرود هم مقرر شده بود تا فاز اول استادیوم ۱۵۰۰۰ نفری ، سال گذشته افتتاح شود اما تاکنون هیچ اتفاقی نیفتاده است.
وی خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان گفت: گلایه‌مندی ما و مردم استان را به وزیر ورزش و جوانان اعلام کنید و بگویید در حوزه عمرانی ورزش، مردم گلایه‌مند و خسته از بدقولی‌های مکرر هستند و راجع به پروژه‌هایی مثل مجموعه ورزشی جانبازان و معلولین سمنان و سه هزار نفری شاهرود بارها وعده داده شد و اتفاقی نیفتاد و پروژه‌ها معطل مانده است.
معاون امور عمرانی استاندار سمنان گفت: امیدوارم با اظهار گلایه‌ها، وزیر محترم دستور قاطع و شفافی برای به ثمر رساندن پروژه‌ها صادر نمایند .
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان به مدیران دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد تا با همکاری سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و خزانه معین استان تلاش همه جانبه به منظور جذب صد درصدی اعتبارات داشته باشند.
به گزارش روابط عمومی، تشریفات و امور بین الملل استانداری سمنان، در این جلسه مقرر شد پیگیری ویژه در خصوص پروژه های عمرانی شرکت آبفای استان ، اداره کل ورزش و جوانان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و راه و شهرسازی صورت گیرد .

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار