در دیدار با غلامرضا مشایخی عنوان شد؛
به گزارش تابناک سمنان: حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: بهره‌مندی تمامی روستاهای استان سمنان از نعمت گاز به طور ویژه از سوی شرکت ملی گاز ایران پیگیری شود.
کد خبر: ۸۹۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۳ 02 September 2020

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان روز چهارشنبه در دیدار با غلامرضا مشایخی، مدیر گاز‌رسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: در دولت تدبیر و امید اقدام‌های خوبی در اتصال نقاط شهری و روستایی استان به خطوط انتقال لوله‌های گاز طبیعی روی داد و مردم استان سمنان قدردان تلاش های خدمتگزاران خود هستند.
وی خاطر نشان کرد: براساس آمار اکنون ۱۰۰ درصد نقاط شهری و بیش از ۹۱ درصد از نقاط روستایی استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار هستند.
حبیب‌الله خجسته‌پور با بیان اینکه تعدادی از روستاهای صعب العبور استان سمنان از نعمت گاز طبیعی برخوردار نیستند، گفت: پیگیری های جدی از سوی از شرکت گاز استان برای رفع این چالش انجام شود.
خجسته پور تصریح کرد: گاز رسانی به جنوب دامغان و روستاهای دامنه رشته کوه البرز در استان سمنان از مطالبه های مردمی است و با تامین اعتبار و عزم شرکت ملی گاز ایران برای گاز رسانی به این‌ مناطق اقدام شود.
وی خاطر نشان کرد: ظرفیت های اقتصادی و معدنی خوبی در اطراف روستاها استان که فاقد گاز طبیعی هستند وجود دارد، که با انتقال لوله های گاز به این‌ مناطق می توان علاوه بر افزایش رفاه روستائیان عزیز در رونق اقتصادی و اشتغال آن مناطق هم اقدام کرد.
خجسته پور با اشاره به انتصاب علیرضا شریفی نژاد به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: وی از نیروهای کاربلد و توانمند در استان هستند و با برخورداری از صلاحیت ، از یک دستگاه تخصصی به دستگاه حاکمیتی برای بهره‌مندی اقشار مردم از خدمات ایشان، منتقل شدند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: برای آقای علیرضا اعوانی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت گاز استان سمنان آرزوی موفقیت دارم.
خجسته پور تصریح کرد: آقای اعوانی، مدیر عامل شرکت گاز استان سمنان از نیروهای بومی و توانمند و آقای شریفی‌نژاد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان هم تجربیات ارزنده ای در شرکت گاز استان دارند که امیدواریم با تلاش‌های این عزیزان شاهد گازرسانی به مناطق فاقد برخوردار از این نعمت طبیعی و خدادادی در استان باشیم.
در این جلسه از تلاش‌های علیرضا شریفی نژاد، مدیرعامل سابق شرکت گاز استان و معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سمنان قدردانی و توصیه هایی در ارتباط با اهداف استانداری سمنان در خدمات رسانی به مردم شریف استان در حوزه گاز طبیعی به علیرضا اعوانی مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان ارائه شد.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار