مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام:
مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از نصب و راه‌اندازی سامانه بومی هوشمند نشت یابی آنلاین خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰ 02 September 2020

به گزارش تابناک ایلام؛ عباس شمس‌اللهی  اظهار کرد: در راستای بهره گیری از تکنولوژی های نوین، صرفه جویی در زمان، کاهش ترددها و تسریع در شناسایی نشت های خطوط و شبکه توزیع گاز، سامانه آنلاین هوشمند نشت یابی بر پایه دانش بومی در شرکت گاز استان ایلام خریداری، نصب و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 وی گفت:  شناسایی نشت در شبکه و خطوط گاز در حداقل زمان ممکن و ارسال گزارش آن بصورت آنلاین، کاهش حوادث ناشی از نشت گاز، کاهش انتشار گازهای گلخانه ای، جلوگیری از هدر رفت گاز ، شناسایی نقاط پر ریسک شبکه و انشعابات و نیز کمک به پیش بینی و اخذ تمهیدات در حوزه پدافند غیر عامل از مزایای این سامانه است.

 شمس اللهی تصریح کرد: در این سامانه مکان دقیق آسیب‌های وارده به شبکه و انشعابات شناسایی و ارجاع گزارش آن به صورت آنلاین برای مدیر سیستم و واحدهای بهره برداری و نیز قابلیت ضمیمه نمودن فیلم و عکس از نشتی ها و پایش رفع آنها به صورت آنلاین دارد.

 وی تصریح کرد: با استقرار این سیستم، کنترل و مدیریت بر آمار نشتی‌ها ، مشخص شدن فراوانی و علل نشت به صورت علمی و دقیق پایش و مورد کنکاش قرار می‌گیرد و گام موثری در راستانی افزایش بهره‌وری و ارتقای کیفی فعالیت ها و خدمات دهی به مشترکین و کاهش هدر رفت گاز خواهد بود./ح

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار