فرماندار شهرستان آوج از تحقق ۵۰ درصدی تعهد اشتغال این شهرستان در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۸۹۴۶۸۱
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۹ 02 September 2020

 

 

تحقق ۵۰ درصدی تعهد اشتغال شهرستان آوج در سال جاری

به گزارش خبرگزاری تابناک قزوین نصرت اله علیرضایی فرماندار شهرستان آوج عصر دیروز سه‌شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان اظهار کرد: عملکرد برخی از ادارات شهرستان در انجام تعهدات اشتعالزایی در شش ماه اول سال جاری، ضعیف است که این موضوع باید ظرف یک ماه آینده پیگیری و اصلاح شود.

وی افزود: تعهد اشتغالزایی شهرستان در سال جاری،ایجاد ۹۷۷ فرصت شغلی جدید است که تاکنون ۵۰ درصد از این تعهد اجرایی و محقق شده است.

فرماندار شهرستان آوج گفت: شناسایی و معرفی طرح های متقاضی تسهیلات بانکی ارزان قیمت و با استفاده از ظرفیت صندوق کارآفرینی امید توسط مدیران ادارات بویژه در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری از جمله اولویت های شهرستان در حوزه تولید و اشتغال است.

وی بیان کرد: این موضوعات ظرف دو هفته آینده با برگزاری نشست مشترک با مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید استان پیگیری و اجرایی خواهد شد.

در ادامه این جلسه بر جذب تسهیلات مرتبط به طرح های آسیب دیده از کرونا، پیگیری طرح های پشتیبان،ثبت اطلاعات مشاغل جدید در سامانه های رصد و هفت سنگان و معرفی طرح های جدید برای استفاده از تسهیلات مرحله پنجم وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی  تاکید شد.

این جلسه با حضور خضری معاون فرماندار،بخشداران و جمعی از مدیران عضو کمیته اشتغال شهرستان برگزار شد.

منبع:فارس

برچسب ها: آوج ، اشتغالزایی ، تسهیلات
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار