مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نذر خون تا اربعین حسینی ادامه دارد، گفت: در روز تاسوعا و عاشورا میزبان ۷۸۰ نفر از هم استانی‌ها بودیم که ۶۷۰ نفر موفق به اهدای خون شدند.
کد خبر: ۸۹۳۹۸۷
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۵ 31 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از فارس،پژمان صالحی‌فر  با اشاره به کاهش ذخایر خونی و همچنین نیاز مستمر مراکز درمانی به خون و فرآورده‌های خونی، گفت: عزاداران حسینی در استان کرمانشاه در روزهای تاسوعا و عاشورا در پویش نذر خون شرکت کردند.

وی با اشاره به ادامه پویش نذر خون در کرمانشاه، گفت: نیاز به خون همیشگی است و ان‌شاءالله مردم این نذر خون را تا اربعین ادامه دهند تا در روزهای آینده شاهد کمبود ذخایر خون و فرآوردهای خونی نباشیم.

مدیر کل انتقال خون استان کرمانشاه با بیان اینکه طرح نذر خون تنها منحصر به روز تاسوعا و عاشورا نیست، گفت: در روز تاسوعا و عاشورا میزبان 780 نفر از هم استانی‌ها بودیم که 670 نفر موفق به اهدای خون شدند.

وی از بهبودیافتگان کرونا هم دعوت کرد با اهدای پلاسما سایر بیماران مبتلا به این ویروس را نجات دهند و افزود: با توجه به نزدیکی به فصل سرما و پیش‌بینی اوج‌گیری کرونا نیاز مبرم به پلاسمای بهبودیافتگان داریم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار