پویش نذر خون از تاسوعا تا اربعین حسینی برگزار می شود.
کد خبر: ۸۹۳۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۰ 30 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل سازمان انتقال خون فارس گفت: این سازمان با توجه به شیوع کرونا از سامانه نوبت دهی اینترنتی برای تعیین نوبت با هدف رعایت فاصله گذاری اجتماعی استفاده می کند.

مسعود ترابی افزود: علاقمندان برای تعیین نوبت در دهه اول محرم و در روز‌های تاسوعا و عاشورا می توانند به سامانه نوبت دهی اهدای خون به نشانی nobatdehi.ibto.ir مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به نگرانی مردم از ابتلا به کرونا در محل اهدا خون، روزانه تمامی سطوح ضد عفونی می شود؛اهدا کنندگان در همان بدو ورود مورد تب سنجی با دستگاه‌های لیزری قرار می‌گیرند و به افراد بدون ماسک هم ماسک اهدا می‌شود و جای هیچ‌گونه نگرانی نیست.

مدیرکل سازمان انتقال خون فارس با بیان اینکه اهداکنندگان باید کارت ملی به همراه داشته باشند، افزود: حداقل سن قابل قبول برای اهدای خون ۱۸ سال تمام و حداکثر سن ۶۵ سال است.

ترابی گفت: مراکز خون‌گیری در شیراز، پایگاه مرکزی قصردشت ایستگاه قوامی، همه روزه از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به صورت یک سره، پایگاه نمازی جنب درمانگاه امام رضا (ع) از ساعت ۸ صبح تا ۱۹ و ۳۰ دقیقه به صورت یک سره، پایگاه ولیعصر (عج) فلکه ولیعصر، پارک ولیعصر صبح‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ پذیرای مراجعان هستند.

وی اظهارداشت: در ۷ شهرستان فسا، جهرم، داراب،لارستان، آباده، مرودشت و کارزون نیز پایگاه های ثابت خونگیری فعال هستند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار