مدیرعامل شرکت گاز ایلام ؛
مدیرعامل شرکت گاز ایلام گفت: در ایام هفته دولت ۱۴۸ واحد صنعتی استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.
کد خبر: ۸۹۳۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۵ 29 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛عباس شمس الهی اظهار داشت: در چند سال‌ گذشته توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده مانند گازوییل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزایی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد.

وی افزود: سال گذشته ۱۴۶ واحد صنعتی، نصب ۱۳ ایستگاه میترینگ، ۶۱ کیلومتر اجرای خط تغذیه و شبکه برای صنایع استان اجرا شد که این میزان عملیات گازرسانی به عنوان یک رکورد ثبت شد.

مدیرعامل شرکت گاز ایلام ِیادآور شد: میانگین مصرف گاز مصرفی در صنایع استان در سال گذشته ۲۲۱ میلیون متر مکعب بوده است که برابر جایگزینی ۲۲۷ میلیون لیتر گازوییل مصرفی در صنایع شده است.

شمس اللهی تاکید کرد: امسال برنامه ریزی های این شرکت برای گاز رسانی به ۱۵۰ واحد صنعتی دیگر در سال جهش تولید در دستور کار قرار گرفت که در ایام هفته دولت ۱۴۸ واحد به شبکه گاز سراسری متصل شدند.

وی با اشاره به اینکه ۷۷ درصد صنایع گازدار استان در دولت تدبیر و امید انجام شده است، گفت: گاز دار نمودن هشت شهرک صنعتی استان و ۶۳۳ واحد صنعتی تولیدی در دولت های یازدهم و دوازدهم انجام شده است که از خدمات شایان نظام و دولت در رفع محرومیت زدایی استان و تحقق عدالت اجتماعی به شمار می رود. 

شمس اللهی اضافه کرد: همچنین احداث ۱۲ ایستگاه CNG معادل ۵۰ درصد از کل جایگاه های احداث شده در استان در دولت تدبیر و امید مورد بهره برداری قرار گرفته اند که نقش اساسی در کاهش هزینه های حمل و نقل ، صرفه جویی در اقتصاد خانواده، جامعه و نیز کمک به حفظ محیط زیست و کاهش آلودگی داشته است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار