فرمانده سپاه ناحیه ایلام؛
فرمانده سپاه ناحیه ایلام گفت: ۲۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان جامعه هدف در شهرستان ایلام توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی توزیع شده است.
کد خبر: ۸۹۳۲۲۷
تاریخ انتشار: ۰۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰ 29 August 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛حیدر الفتی اظهار داشت: در پی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر کمک مومنانه از ماه مبارک رمضان تاکنون ۲۲ هزار بسته معیشتی در بین نیازمندان جامعه هدف در شهرستان ایلام توسط پایگاه‌های مقاومت و گروه‌های جهادی توزیع شده است.

وی افزود: در آغاز سال تحصیلی نیز به دانش آموزان بی‌بضاعت که در مناطق حاشیه نشین شهر ایلام و توسط بسیج دانش آموزی شناسایی شده‌اند، لوازم‌التحریر اهداء خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ایلام، تصریح کرد: در مرحله رزمایش جدید کمک مومنانه بالغ بر ۲۰ هزار ماسک نیز در بین هیات‌های مذهبی، پایگاه‌های مقاومت توزیع شده است.  

وی ادامه داد: در مرحله نخست کمک مومنانه نیز تعداد ۱۸ هزار بسته معیشتی که هر سبد به ارزش ۳۰۰ هزار تومان و جمع کل آن ۸ میلیارد تومان بوده که در بین اقشار آسیب پذیر توزیع شده است که با احتساب این مرحله و در مجموع به بیش از ۲۲ هزار بسته خواهد رسید.

الفتی تصریح کرد: تهیه و توزیع ۴ هزار و ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به آسیب دیدگان کرونا در سطح شهر ایلام توسط گروه‌های جهادی سپاه ناحیه از عید غدیر تا الان در دستور کار قرار دارد و به مدد الهی و عنایت حضرت سیدالشهدا( ع) تا پایان ماه صفر، این کمک‌های مومنانه ادامه خواهد داشت./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار