معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه کرج از افتتاح چهار نیروگاه خورشیدی در این شهرستان همزمان با هفته گرامیداشت دولت خبرداد.
کد خبر: ۸۹۱۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ 24 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» غفور قاسم پور گفت: در مجموع ۵۲ پروژه در شهرستان کرج برای گرامیداشت هفته دولت آماده بهره برداری شده که  این نیروگاه های خورشیدی از جمله آنها به شمار می رود.

وی ادامه داد: این ۵۲ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۷۳۰ میلیارد برای ۳۵۰ نفر اشتغالزایی در شهرستان کرج به همراه دارد.

قاسم پور گفت: اعتبار پروژه های آماده شده برای بهره برداری  از محل سرفصل اعتبارات ملی، استانی بوده که از این ۵۲ پروژه ، ۴۱ پروژه ی دولتی و ۱۱ طرح در بخش خصوصی قابل افتتاح خواهد بود. 
وی افزود: این طرح ها در بخش های درمانی، خدماتی، اقتصادی، عمرانی و کشاورزی  تقدیم مردم شریف شهرستان کرج می شود. 
فرماندار کرج بهره برداری از چهار مرکز نیروگاه خورشیدی، هشت پایگاه اورژانس، زمین فوتبال چمن ، کلینیک شهید رجایی ، زمین چمن مصنوعی کلاک،بازگشایی محور شمالی مهرشهر ( بلوار ولیعصر) را از جمله طرح های بخش دولتی اعلام کرد که هفته دولت امسال به خط افتتاح در شهرستان کرج رسیده است.

قاسم پور اظهار داشت طرح های بخش  آبخیزداری در محور گردشگری کرج – چالوس، افتتاح شرکت های گلخانه ای و زیست دارو و تکمیل خانه ی جودو در کرج از پروژه های بخش خصوصی است که روز سه شنبه چهارم شهریور ماه با حضور مسولان کشوری و استاندار البرز بهره برداری خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار