مدیرکل استاندارد استان گفت : ۳ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.
کد خبر: ۸۹۱۴۲۶
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶ 24 August 2020

مدیرکل استاندارد استان گفت : ۳ جایگاه سوخت CNG به علت وجود عدم انطباق های بحرانی و پر خطر و نداشتن ایمنی لازم، قطع گاز شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بهمن رحمتی افزود : از این تعداد جایگاههای سوخت ۱ مورد در شهرستان کهگیلویه، ۱ مورد در شهرستان چرام و ۱ مورد در شهرستان گچساران می باشد.
رحمتی با بیان اینکه قبل از قطع گاز، اخطاریه و تذکر به بهره برداران این جایگاه ها برای برطرف کردن نواقص موجود و استانداردسازی جایگاهشان داده شده، گفت: اقدام لازم توسط بهره برداران این جایگاه ها برای استانداردسازی جایگاه انجام نشده و در صورت رفع نواقص بحرانی و عمده، بازرسی مجدد از جایگاه ها به عمل آمده و با حصول اطمینان از بی خطر بودن، گاز آنها وصل خواهد شد.
مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد بیان داشت:  یکی از دلایل اصلی قطع گاز این جایگاه ها نقص بحرانی، عدم استانداردسازی و نداشتن ایمنی و خطر آفرین بودن آن برای مصرف کنندگان می باشد.
بهمن رحمتی مدیرکل استاندارد استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: به منظور حمایت از حقوق شهروندان و مصرف کنندگان، تا زمانی که بهره برداران اقدام به استانداردسازی این جایگاه ها نکنند گاز آنها وصل نخواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار