مدیرکل استاندارد استان ایلام:
مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۰ واحد تولیدی استان موفق به دریافت پروانه کاربرد علامت استاندارد ملی ایران شدند.
کد خبر: ۸۹۱۳۹۲
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹ 24 August 2020

 بهه گزارش تابناک ایلام؛مهناز همتی گفت: این پروانه‌ها برای صنایع ساختمانی، صنایع غذایی و بسته بندیسلولزی صادر شده و در همین مدت ۲ پروانه کاربرد علامت استاندارد تمدید و ۱۱ پروانه تعلیق و ابطال شده است.

وی با بیان این مطلب که کارشناسان اداره کل به همراه شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده، در طول سال و به صورت مستمر واحدهای تولیدی و خدماتی را زیرنظر دارند، عنوان کرد: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد ایران نظارت بر کیفیت تولیدات صنعتی و انطباق ویژگی‌های این تولیدات با موازین استاندارد است.

همتی در پایان تصریح کرد: گشت‌های بازرسی نسبت به کنترل خطوط تولید و مراکز عرضه و نمونه برداری از تولیدات اقدام می‌کنند و پروانه کاربرد علامت استاندارد واحدهایی که در بازه زمانی اعتبار پروانه نسبت به رعایت استانداردهای تعیین شده در خط تولید بپردازند به مدت سه سال تمدید خواهد شد.

مدیر کل استاندارد ایلام از آغاز مرحله دوم تست نازل‌های سوخت ایلام خبر داد و گفت: هدف از اجرای این کار را نظارت و کنترل هر چه بهتر بر عملکرد نازل‌های سوخت است./ع

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار