مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان کرمانشاه گفت: ۲۸ مدرسه با ۱۶۸ کلاس درس با زیربنای ۲۰ هزار متر مربع و اعتبار ۷۰ میلیارد تومان در هفته دولت افتتاح و تحویل سازمان آموزش و پرورش استان می‌شود.
کد خبر: ۸۹۱۳۱۵
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۱ 24 August 2020

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا،مرزبان نظری ، با اشاره به اقدامات مجموعه نوسازی مدارس استان در طول هفت سال دولت تدبیر و امید افزود: از سال ۹۲ تاکنون ۳۳۱ پروژه آموزشی با هزار و ۵۰۰ کلاس درس، هشت سالن ورزشی و ۲ استخر دانش آموزی با زیربنای حدود ۲۰۰ هزار متر مربع در سطح استان کرمانشاه احداث و به بهره برداری رسیده است.

او اضافه کرد: درطول این مدت در حوزه تجهیزات بالغ بر ۳۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان تجهیزات آموزشی، کلاسی، اداری، ورزشی و هوشمند سازی خریداری و تحویل آموزش و پرورش استان شده است.

نظری، همچنین به اصلاح و تجهیز مدارس به سیستم های گرمایشی ایمن اشاره کرد و افزود: از سال ۹۲ تا پایان سال ۹۸ ؛ هزار و ۳۴۸ مدرسه استان با چهار هزار و ۹۲۷ کلاس درس به سیستم های حرارت مرکزی استاندارد شامل احداث موتورخانه در مدارس شهری و راه اندازی پکیج در مدارس روستایی با اعتبار ۵۳ میلیارد تومان مجهز شده‌اند.

وی اضافه کرد: ۸۱۴ مدرسه با هزار ۲۶۵ کلاس درس با اعتبار ۲۸ میلیارد تومان در سال ۹۹ نیز در دست اجرا است که مطابق برنامه زمانبندی در صورت تامین اعتبار به سیستم گرمایشی مجهز خواهد شد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت؛ حدود ۳۶۰ هزار دانش آموز در سال تحصیلی جدید دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار