کد خبر: ۸۸۹۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۱ 19 August 2020
لزوم تسریع در اجرای پروژه ۴بانده کردن مسیر رشت به جیرده/این پروژه اگر حتی یک‌ روز به تاخیر بیفتد
فرماندار رشت با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه 4بانده کردن مسیر رشت به جیرده، ابراز امیدواری کرد: با همت اداره کل راه و شهرسازی و همکاری سایر ادارات، فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

 

به گزارش ندای گیلان،علی فتح اللهی با بیان اینکه احداث راه ایمن باید به عنوان یک اولویت به صورت مستمر پیگیری شود،  گفت: توجه به “راه‌” یکی از مهم‌ترین مسائل و زیرساخت‌هایی است که برای توسعه هر منطقه‌ای مدنظر بوده و بهره‌مندی از راه ایمن، درست، فنی و مناسب یکی از مسائل در هر منطقه است.

وی پروژه تعریض مسیر رشت به جیرده را از مهمترین پروژه های شهرستان و استان دانست و افزود: اهمیت اجرایی شدن این پروژه به دلیل قرار داشتن ورزشگاه سردار جنگل، ایستگاه راه آهن و وقوع تصادفات متعدد دو چندان است.

فرماندار شهرستان رشت با اشاره به بازدید استاندار گیلان از پروژه تعریض مسیر رشت جیرده عنوان کرد: در بازدیدی که با حضور دکتر ارسلان زارع از این پروژه صورت پذیرفت، مشکلات آن مورد بررسی قرار گرفت و با توجه به شرایط اقتصادی نباید شاهد تاخیر در اجرای این پروژه باشیم لذا این پروژه اگر حتی یک‌ روز به تاخیر بیفتد رقم تمام شده آن افزایش می‌یابد.

مهندس فتح‌اللهی با بیان اینکه پروژه مذکور نیازمند یک برنامه جامع، کامل و زمانبندی شده است، افزود: با استفاده از این برنامه باید مشکلات موجود در پروژه را برطرف کرده و از زمان استفاده‌ کنیم البته بارندگی‌های اخیر نیز به فعالیت‌های عمرانی خسارت وارد می‌کند.

وی با تاکید بر لزوم تسریع در اجرای پروژه ۴بانده کردن مسیر رشت به جیرده، ابراز امیدواری کرد: با همت اداره کل راه و شهرسازی و همکاری سایر ادارات، فاز اول این پروژه تا پایان سال به بهره برداری برسد.

گفتنی است در این جلسه که با حضور مدیر کل راه و شهرسازی، مدیر عامل شرکت توزیع برق و معاونین شرکت گاز استان و شرکت آب منطقه ای گیلان برگزار شد، موانع و مشکلات پروژه با دقت بررسی و برنامه زمانبندی جهت رفع مشکلات آن تدوین شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار