به گزارش تابناک ایلام ؛ عباس شمس اللهی اظهار داشت : در 4 ماهه ابتدای سال جاری تعداد 10 هزار تماس تلفنی با واحدهای امداد شرکت گاز در مرکز استان و شهرستانها برقرار و پاسخگویی و خدمات رسانی مناسب به مشترکین صورت گرفته است.
وی اظهار داشت : خدمات رسانی و جلب رضایت حداکثری شهروندان و مشترکین، سرلوحه اهداف متعالی همکاران در شرکت گاز استان ایلام می باشد.
شمس اللهی تصریح کرد : در سال 98 نیز بالغ بر 40 هزار تماس با واحدهای امداد شرکت برقرار گردیده بود که در سریعترین زمان و بالاترین کیفیت پاسخگویی به مشترکین گرامی داده شده است.
وی شرکت گاز استان ایلام را از برترین دستگاههای خدمات رسان استان در جلب رضایت مشترکین و ارباب رجوع برشمرد و کسب رتبه نخست رضایتمندی مردم ،رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی در سال گذشته از افتخارات شرکت گاز عنوان نمود./م