معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز و رئیس ستاد انتخابات استان البرز گفت: مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس اشتهارد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی21 شهریور ماه سال جاری برگزار می شود.
کد خبر: ۸۸۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰ 15 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» نور محمد فردی امروز در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضور هیات نظارت استان و فرمانداری های حوزه انتخابیه مرکزی و فرعی و مسئولان کمیته ها و صدا و سیما و دانشگاه علوم پزشکی،  برگزار شد با عنوان اینکه حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده است، گفت: بر اساس هماهنگی های انجام شده وزارت کشور شورای نگهبان و وزارت بهداشت و درمان، مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه مورخ 21 شهریورماه سالجاری با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود. 

فردی تصریح کرد: حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد جمعا 908 شعبه اخذ رای دارد که از این تعداد 60 شعبه روستایی و 39 شعبه سیار است.

معاون استاندار گفت: برابر قانون زمان برگزاری انتخابات 10 ساعت است از 8 صبح تا 6 بعد از ظهر بنابراین با توجه به شرایط موجود و بر اساس تصمیمات اتخاذ شده به هیج وجه تمدید نمی شود.

فردی گفت: از طرفی امکانات، تجهیزات، اقلام و تعرفه های مرحله دوم آماده تحویل هستند و فرمانداران موظفند برنامه ریزی و اقلام لازم را برای با شکوه برگزار نمودن انتخابات فراهم آورند.

رئیس ستاد انتخابات استان اضافه کرد: تبلیغات مرحله دوم انتخابات از 13 شهریورماه شروع و تا 19 شهریورماه به صورت مجازی و غیر حضوری بین دو نفر از نامزدهای انتخاباتی که به مرحله دوم راه یافته اند انجام می شود و با توجه به تصمیمات گرفته شده ابلاغی از مرکز تبلیغات عمدتا از صدا و سیما و فضای مجازی صورت می گیرد. 

فردی گفت: سیاست راهبردی نماینده عالی دولت در استان در امر انتخابات بیطرفی، تامین امنیت، سلامت و رقابت سالم است لذا بر اساس قانون و سیاست های ابلاغی استفاده از هرگونه امکانات و تجهیزات دولتی در امر انتخابات به نفع یا علیه هر کدام از نامزدهای انتخاباتی ممنوع می باشد و قطعا با متخلفین برخورد می شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تصریح کرد: بنابراین دستگاههای نظارتی و هیات اجرایی و بازرسین وظیفه دارند در این خصوص نظارت لازم را داشته باشند و با افراد متخلف برخورد قانونی معمول گردد.

فردی تصریح کرد: در مجموع 11 نفر در 9 استان کشور از جمله استان البرز حوزه انتخابیه شهرستان کرج، فردیس و اشتهارد به مرحله دوم کشیده شده اند که با رای گیری در این مرحله امور انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی پایان می یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: انتظار می‌رود مردم فهیم و با فرهنگ حوزه اتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد نسبت به سرنوشت خود بی‌تفاوت نباشند و مسئولانه در امر انتخابات شرکت و به کاندیدای مورد نظر خود رای دهند بر اینکه یک رای هم تاثیر گذار می باشد و مجلس شورای اسلامی به عنوان فضایل ملت در امر قانون گذاری و نظارت بر اجرای قانون از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

فردی گفت: در هر صورت طبق ماه 11 قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی تمام سازمان ها و ادارات و نهاد های قانونی و موسسات وابسته به دولت و شهرداری های و موسسات عمومی موظفند حسب در خواست وزارت کشور استانداران، فرمانداران و بخشداران کارکنان و سایر امکانات خود را تا خاتمه انتخابات در اختیار آنان قرار دهند.

وی افزود: بدیهی است مدت همکاری کارکنان مذکور جزء  ایام ماموریت نامبردگان محسوب خواهد شد و از طرفی دیگر در راستای اعمال نظارت بر انتخابات، تمامی نهادها و ارگان های فوق الذکر موظفند حسب در خواست شورای نگهبان و هیات های منصوب از جانب آن کارکنان خود را در اختیار هیات نظارت قرار دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار