رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: محصول درختان گردوی باغ فاتح بیش از ۱۵ سال است که از طریق حراج و مزایده به فروش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۸۸۷۵۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۲ 15 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» پیمان بضاعتی پور اظهار کرد: سود حاصل از فروش این گردوها به زحمت به ۲۰ میلیون تومان می‌رسد و حتی جوابگوی هزینه ماهیانه برق این باغ هم نمی‌شود.

وی با اشاره به دلیل اصلی مزایده  گردوهای باغ فاتح توضیح داد: اگر پیمانکار در موعد رسیدن گردوها برای چیدن آنها اقدام نکند، با هجوم مردم به این درختان مواجه خواهیم شد که این امر هم آسیب به درختان و شکستن شاخ و برگ آنها و هم آسیب جسمی به مردم را در پی دارد.

این مسئول تاکید کرد: گردو درختی است که بیشترین کشته را در جهان دارد چون  بالا رفتن از درختان با هدف چیدن محصول احتمال سقوط و آسیب جدی به ستون فقرات و صدمه مغزی  را بالا می برد و طبق آمار هر سال افراد زیادی بر اثر سقوط از این درخت آسیب جدی می بینند.

بضاعتی پور اضافه کرد: ما باید هم مراقب سلامتی مردم باشیم و هم اجازه ندهیم سهل انگاری و بی توجهی آنها به درختان گردو آسیب برساند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: واقعا ارزش ندارد برای یک کیلو گردو شهروندان دچار آسیب نخاعی و مغزی شوند.

وی با اشاره به دلیل واگذاری فرایند چیدن این گردوها به پیمانکار اضافه کرد: مزایده و حراج گردوها در قالب واگذاری به پیمانکار از طریق تنظیم اسناد و قرارداد انجام می گیرد که این کار از حواشی احتمالی جلوگیری می کند.

وی تصریح کرد: بعد از چیدن این گردوها، مبالغی که از فروش محصول حاصل می شود مستقیما وارد حساب سازمان شده و شخص حقیقی در این مساله درگیر نمی شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار