مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت استان البرز گفت: طرح توسعه زیر ساخت های شهرک صنعتی ماهدشت در برنامه کاری قرار گرفته است که با اجرای آن ۱۰ هزار شغل جدید ایجاد می شود.
کد خبر: ۸۸۷۰۲۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۴ 13 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» میثم نیک نژادی با اشاره به مغفول ماندن ظرفیت های شهرک صنعتی ماهدشت گفت: با توسعه زیر ساخت های این شهرک صنعتی ، ۱۰ هزار فرصت شغلی جدید ایجاد خواهد شد.

 مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت استان البرز افزود: این شهرک برای جذب و ساماندهی نقاط پرتراکم صنعتی هشتگرد ، سیمین دشت و بهارستان در استان البرز بر اساس مصوبه هیات دولت در سال ۸۹ تصویب و در سال ۹۷ موفق به کسب پروانه بهره برداری شد.

در حال حاضر نیز بیش از ۲۰۰ واحد تولیدی ، صنعتی و خدماتی در شهرک صنعتی ماهدشت در زمینه صنایع غذایی ، تولید آرد ، فرآوری گوشت ، سلولزی ، چوب و ماشین سازی مشغول به فعالیت هستند.

 این شهرک همچنین با هشت کارخانه آرد ، بزرگترین  مرکز آرد کشور است که ۷۵ درصد از آرد مصرفی استان  البرز و ۲۵ درصد سهمیه آرد استان تهران را تامین می کنند.

در بخش چوب نیز ۲۰ تا ۲۵ واحد تولید مبلمان و پارکت در این شهرک فعال هستند که می توانند تولیدات خود را به خارج از کشور نیز صادر کنند.

نیک نژادی با اشاره به رشد ۳۰ درصدی اشتغال در شهرک صنعتی ماهدشت گفت: پیش از شروع فعالیت شهرک ، حدود 1700 نفر در آن فعالیت می کردند که بعد از گذشت یک سال بیشتر هزار نیروی کار دیگر نیز در این شهرک مشغول به فعالیت شدند.

مدیر عامل شهرک صنعتی ماهدشت افزود : با هدف استقرار هر چه بیشتر صنایع در این شهرک ، ۳۰ مجوز جدید صادر می شود که طبق پیش بینی ها تا پایان امسال ، حداقل ۱۹ واحد وارد مدار تولید خواهند شد و حدود هزار شغل پایدار ایجاد می شود.

همچنین با توجه به سکونت برخی از پرسنل شهرک در ماهدشت که به لحاظ بافت جمعیتی محروم و ضعیف است، تغییرات خوبی در منطقه ایجاد خواهد که با توسعه زیر ساخت ها و اشتغال ۱۰ هزار نفری در شهرک سبب رونق خوبی در منطقه می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار