رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان یزد:
رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد از برگزاری طرح نظارتی ویژه اقلام دارای اولویت و کالاهای اساسی در استان خبر داد.
کد خبر: ۸۸۶۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 12 August 2020

محمد رضا علمدار یزدی گفت: این طرح در راستای بخشنامه های استانی و برنامه ریزی های انجام شده ، با محوریت تشدید نظارت و بازرسی بر کالاهای اولویت دار و اقلام اساسی از جمله ، گوشت قرمز ، گوشت مرغ ، تخم مرغ ، شکر ، میوه و تره بار، لبنیات ، لوازم خانگی ، لاستیک ، سیمان ، ماسک و اقلام بهداشتی از دهه دوم مرداد ماه آغاز گردیده و تا دهم شهریور ماه جاری ادامه دارد.

وی افزود: ایجاد ثبات و آرامش در بازار، افزایش رضایتمندی مردم و ارتقای اعتماد عمومی ، ایجاد زمینه مناسب برای تأمین و توزیع مایحتاج عمومی و جلوگیری از هر گونه احتکار و امتناع از عرضه به قصد گرانفروشی و یا اضرار به جامعه پس از اعلام ضرورت عرضه از سوی مراجع قانونی، از جمله مهم ترین اهداف نظارتی این طرح در نظر گرفته شده است .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطر نشان کرد: بازرسان این سازمان در هماهنگی با سایر نهادها و دستگاه های ذیربط با انجام بازرسی های هوشمند در دو نوبت صبح و عصر ، بر وضعیت بازار کالا و خدمات مشمول در مراحل تأمین، توزیع، ارائه خدمات و قیمت متناسب با نیاز بازار نظارت می نمایند.

علمدار یزدی برخورد با تخلفات در راستای افزایش امنیت اقتصادی، رسیدگی فوری، دقیق و کارشناسی به شکایات و گزارش های مردمی را از جمله موارد دیگری دانست که با قید فوریت در دستورکار این سازمان قرار گرفته است .

رییس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان یزد یاد آور شد : ستاد خبری این سازمان طی سامانه تلفنی 124 آماده دریافت گزارشات شهروندان گرامی می باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار