حجت الاسلام مدبر با تاکید بر ضرورت رعایت شیوه نامه های بهداشتی در ایام محرم گفت: آیین های محرم در جهرم طبق دستورالعمل ستاد مقابله با «کرونا» برگزار مي شود.
کد خبر: ۸۸۶۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۷ 11 August 2020

تابناک فارس به نقل از شبستان: حجت الاسلام «محمدحسین مدبر»، امروز (سه شنبه 21 مرداد) در نشست هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی جهرم که با موضوع برگزاری مراسم های ایام محرم در شرایط کرونایی برگزار شد بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مراسم های سوگواری ایام محرم تاکید کرد.

 

امام جمعه جهرم با اشاره به اینکه نذوراتي كه در ايام محرم ادا مي شود حتما مي بايست مطابق با دستورالعمل هاي بهداشتي باشد، افزود: طبق فرمايشات مقام معظم رهبري مراسم محرم امسال طبق پروتكل های بهداشتي وزارت خانه برگزار می شود كه اين موضوع در شهرستان جهرم هم عملي می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در راستاي اجراي پروتكل هاي بهداشتي در ايام محرم، نذوراتی كه در اين ايام ادا مي شود حتما مي بايست مطابق با دستورالعمل هاي بهداشتي باشد، بیان کرد: در ايام محرم امسال به دليل شيوع بيماری كرونا؛ نذوراتي واجب الادا است كه قبلا براي آن صيغه خاص خوانده شده باشد.

 

به گفته حجت الاسلام مدبر افرادي كه هر سال در ايام محرم نذورات خود را ادا مي كنند اگر در گذشته صيغه خاص براي نذر خود نخوانده اند می توانند نذورات خود را به دليل رعايت اصول بهداشتی در بحران بيماری كرونا به شكل ديگر ادا كرده و يا از انجام آن منصرف شوند.

 

امام جمعه جهرم در پایان اظهار کرد: بهتر است به دليل رعايت پروتكل هاي بهداشتي اشخاص نذورات خود را بصورت بسته های معيشتی به دست افراد برسانند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار