مسئول بسیج هنرمندان از برگزاری شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت خبرداد.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۵ 10 August 2020

به گزارش تابناک قم، سید محمد حسن یزدی نژاد در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت همزمان با دو هفته دفاع مقدس و بسیج برگزار می شود.

وی با بیان اینکه شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت با رویکرد گسترش گفتمان جهانی سینمای انقلاب اسلامی و مقاومت برگزار می شود، افزود: این جشنواره بر پایه بیانیه گام دوم با حضور سینماگران داخلی و خارجی در هشت بخش مسابقه و چند بخش جنبی برگزار خواهد شد.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم با اشاره به شرایط شرکت در شانزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت بیان کرد: فیلم‌سازان بسیجی برای شرکت در این جشنواره باید فرم موجود در سایت جشنواره را تکمیل کنند که 30 مردادماه آخرین‌مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره است.

رئیس ستاد استانی جشنواره فیلم مقاومت عنوان کرد: این جشنواره به‌صورت سالانه برگزارشده و فیلم‌سازانی از سراسر کشور پیرامون حوزه مقاومت به ارائه آثار خود می‌پردازند، رئیس ستاد استانی جشنواره فیلم مقاومت با بیان اینکه بخش فیلم‌سازان بسیجی در جشنواره فیلم مقاومت امسال جایگاه ویژه‌ای دارد، امسال آثار فیلم‌سازان بسیجی جشنواره فیلم مقاومت بدون محدودیت سال تولید پذیرفته می‌شود و این بخش جشنواره در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

یزدی نژاد تصریح کرد: علاقه‌مندان قمی برای ثبت‌نام در این جشنواره می‌توانند به سایت جشنواره به نشانی moqavematfilmfest.ir بخش فیلم‌سازان بسیجی و دبیرخانه جشنواره به نشانی ابتدای بلوار شهید صدوقی، روبروی ورزشگاه حیدریان، ساختمان هنر و رسانه شهید ماهرخ، سازمان بسیج هنرمندان استان قم مراجعه و یا با شماره 32913866- 025 (ساعت 9 تا 13) تماس حاصل کنند.

وی گفت: موضوعات شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت در 15 محور ولایت‌فقیه، رهبری، تمدن نوین اسلامی، مدیریت جهادی، اقتصاد مقاومتی، تهدید و فرصت‌های فضای مجازی و غیره است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان قم خاطرنشان کرد: اختتامیه بخش استانی جشنواره در هفته دفاع مقدس برگزار می شود و برگزیدگان بخش‌های مختلف به جشنواره ملی راه پیدا می کنند، فیلم‌سازان و نویسندگان بسیجی و نیروهای مسلح آثار خود را در 6 بخش نماهنگ، پویانمایی، فیلم بلند، فیلم داستانی کوتاه، فیلم‌نامه و مستند ارسال کنند.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار