جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا گفت: حرکت هیئت‌های مذهبی در خیابان‌ها و به سمت حرم‌های مطهر بخصوص در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع است و حرم‌ها تعطیل هستند.
کد خبر: ۸۸۴۴۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵ 05 August 2020

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:عبدالرضا قاسم‌پور جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در نشست با خبرنگاران اظهار کرد: برای ماه محرم شهرداری، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش مکلف هستند مکان‌های خود با اولویت فضای باز را در اختیار هیئت‌های مذهبی قرار دهند.

او با بیان اینکه نذورات امسال به صورت خشک و خام است، ادامه داد: حرکت هیئت‌های مذهبی در خیابان‌ها و به سمت حرم‌های مطهر بخصوص در روز تاسوعا و عاشورا ممنوع شده و حرم‌ها تعطیل هستند.

قاسم پور تصریح کرد: البته تصمیم گیری درخصوص تعطیلی حرم مطهر شاهچراغ (ع) بر عهده ستاد ملی کرونا است، اما نظر ستاد ملی کرونا استان تعطیلی حرم مطهر بوده است.

جانشین استاندار فارس در ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا درباره دستورالعمل اولیه ستاد برای بازگشایی مدارس از ۱۵ شهریور، با بیان اینکه برگزاری کلاس های مدارس فارس در مناطق سفید حضوری است، اضافه کرد: در مناطق کم خطر با اجرای تمهیدات کلاس‌ها برگزار می‌شود و در مناطق قرمز کلاس‌ها حضوری نیست و به طور کامل الکترونیکی است.

قاسم پور درباره ممنوعیت سفر ببن استانی، گفت: مسدود کردن راه‌ها ممنوع است و تنها نظارت و تقویت بازرسی‌ها صورت می‌گیرد.

برچسب ها: ماه محرم ، هئیت ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار