مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از اعزام ۲۲۰ کاروان شادی به محلات البرز به مناسبت عیدغدیر خبر داد و گفت: این کاروان‌ها به اجرای سرود و شعرخوانی و پخش مولودی در سطح محلات می‌پردازند.
کد خبر: ۸۸۴۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۰ 05 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز از اعزام ۲۲۰ کاروان شادی به سطح محلات البرز همزمان با عیدغدیر خبرداد و اظهار کرد: این برنامه با همکاری مرکز رسیدگی به امور مساجد با رعایت پروتکل های بهداشتی و در محورهای اجرای سرود خیابانی، پرده‌خوانی غدیر و مولودی‌خوانی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: کاروان های شادی تا ۱۸ مرداد در سطح محلات البرز به اجرای برنامه می‌پردازند.

این مسئول با اشاره به دیگر برنامه‌های کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به مناسبت دهه امامت و ولایت، گفت: مسابقه متن خطبه غدیر، مسابقه نقاشی ویژه کودکان با موضوع غدیر و مسابقه عکس از جمله این برنامه‌هاست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی مساجد البرز خاطرنشان کرد: همچنین به مناسبت ایام دهه امامت و ولایت و با توجه به شرایط کرونا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز به تهیه ۶۰۰ بسته معیشتی در راستای رزمایش کمک مومنانه اقدام کرده‌اند که این بسته‌ها همزمان با روز عید غدیر در مناطق کم‌برخوردار البرز توزیع می‌شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار