رئیس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت‌های فرسوده شورای اسلامی شهر کرج گفت: افزایش قیمت‌ها بر پیشرفت فیزیکی مترو سایه افکنده است.
کد خبر: ۸۸۴۳۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۳ 05 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» احد رسولی در کارگروه فنی و اجرایی مترو که در کارگاه عمرانی پروژه برگزار شد، اظهار داشت: بخشی از کُندی پروژه مربوط به تداخل با احداث لوله انتقال آب از سد طالقان به تهران بود که با انجام مذاکرات لازم و تغییر در خط پروژه، این مانع مرتفع شده و زمینه برای سرعت دهی به انجام کارها فراهم گردیده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه یکی از مشکلات، بحث افزایش غیرمنطقی قیمت‌ها و نرخ ارز بوده است، افزود: اکنون درگیر افزایش قیمت‌هایی شده ایم که از هیچ منطقی پیروی نمی کنند و نباید اجازه بدهیم که این سناریو ادامه دار شود و باید فاز نخست را وارد خط بهره برداری نماییم.

عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه مترو گزینه‌ای سازگار با محیط زیست است که از بار ترافیک و مشکلات شهری می‌کاهد، بیان کرد: متاسفانه وقفه ایجاد شده در بهره برداری از مترو به عامل نارضایتی شهروندان و مطالبه گری رسانه‌ها تبدیل شده و نباید اجازه دهیم بار دیگر حرف ما درباره قطار شهری دو تا شود.

رسولی با اشاره به اینکه کشور طی ماه‌های اخیر درگیر کرونا شده و قیمت‌ها افزایش یافته، عنوان کرد: باید همه پای کار بیاییم و با برگزاری مستمر جلسات موانع را مرتفع کرده و به وعده خود عمل کنیم.

برچسب ها: احد رسولی ، مترو ، البرز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار