مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز اعلام کرد که مقرر شد ۴۰۰ واحد مسکونی برای ایثارگران این استان در شهر جدید هشتگرد ساخته شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۴۲
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰ 04 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان گفت: ساخت این واحدهای مسکونی در پی انعقادتفاهم نامه ای بین بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور و استانداری البرز به منظور تامین سه هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی منعقد کرده است.

وی افزود: این واحدهای مسکونی که در قالب اقدام ملی ساخت ۲۱ هزار واحد مسکونی برای ایثارگران کشور ساخته می شود، قرار است توسط شرکت عمران شهر جدید هشتگرد در یکی از بهترین مناطق این شهر ساخته و در آینده تحویل ایثارگران شود.

وی با بیان اینکه ساخت این واحدهای مسکونی از سال جاری آغاز می شود، اظهار داشت: بر اساس قانون خدمات رسانی به ایثارگران، ساخت این واحدهای مسکونی به عهده وزارت مسکن و شهرسازی بود که این وزارت خانه در برنامه پنجم توسعه به وظیفه خود عمل نکرد و در برنامه ششم نیز تاکنون اقدامی نکرده اند.

رستمیان گفت: به همین منظور مسوولان کشوری بنیاد شهید و استانداری البرز برای اجرای تعهدات وزارت مسکن وارد عمل شده اند.

همچنین با توجه به رشد روزافزون جمعیت ایثارگری در شهر جدید هشتگرد مقرر شد ۲ هزار متر زمین در این شهر جهت ایجاد مجموعه فرهنگی و اداری برای ایثارگران در اختیار بنیاد قرار گیرد.
تحویل ۱۲۰۰ واحد مسکونی در سیاهکلان کرج تا شهریور سال آینده

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز ادامه داد: از سه هزار واحد مسکونی برای ایثارگران البرزی، ۱۲۰۰ واحد در سیاهکلان کرج و ۱۴۰۰ واحد در شهرستان فردیس که ۴۰۰ واحد آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و ۱۰۰۰ واحد آن در اراضی بنیاد شهید ساخته می شود.

وی با تاکید بر اینکه مسکن یکی از مهمترین چالش های امروز ایثارگران است که باید بتوانیم در جهت رفع آن تلاش کنیم، گفت: خانواده های شهدا و ایثارگران به عنوان ستون صیانت و دفاع از کشور هستند که باید از آنها حمایت شود .
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز تاکید کرد: امروز باید بهترین خدمت را در اوج تکریم و احترام به ایثارگران ارائه کنیم ، باید کاری کنیم که خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در بهترین جایگاه عزت و احترام قرار گیرند و دغدغه ای بابت مسکن و معیشت نداشته باشند.
استان البرز دارای ۵۲۵۰ شهید گرانقدر دوران دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مدافع حرم و همچنین بیش از ۱۶ هزار جانباز است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار