رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد از توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار به قیمت ۱۳۵۰۰ تومان در استان یزد خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷ 03 August 2020

محمدرضا علمدار یزدی با اشاره به اینکه توزیع ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار از تیرماه در یزد آغاز شده است، اظهار داشت: توزیع مرغ منجمد با هدف تعدیل قیمتها و تنظیم بازار گوشت مرغ در سطح استان صورت گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه کمبودی از لحاظ تأمین و عرضه مرغ در استان وجود ندارد، افزود: در تیرماه طی دو مرحله ۲۰۰ تن مرغ منجمد تنظیم بازار با قیمت مصرف کننده ۱۳,۵۰۰ تومان در فروشگاه‌های منتخب استان توزیع شده و این روند ادامه دارد.

علمدار یزدی همچنین از توزیع ۲ هزار و ۶۵۰ تن شکر تنظیم بازار از اول تیرماه تاکنون در سطح بازار استان خبر داد و گفت: این میزان شکر با هدف تنظیم بازار و در بسته‌های ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در استان یزد توزیع شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان یزد با بیان اینکه با پیگیری‌های انجام شده ۱۰۰ درصد شکر سهمیه استان در تیرماه جذب شده است، افزود: از میزان ۲ هزار و ۶۵۰ تن سهمیه شکر تیرماه استان به ترتیب مقدار ۴۲۷ تن شکر سهمیه خانوار در بسته بندی ۹۰۰ گرمی با قیمت مصرف کننده ۷,۲۰۰ تومان در سطح واحدهای صنفی و فروشگاه‌های منتخب و مقدار ۸۹۰ تن شکر با قیمت ۶,۷۰۰ تومان بین واحدهای تولیدی صنفی و مقدار هزار و ۳۳۳ تن بین واحدهای تولیدی صنعتی توزیع شده است.

علمدار یزدی افزود: تمامی مراحل جذب و توزیع بین فروشندگان و مصرف کنندگان با نظارت کامل بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف انجام می‌شود و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی افراد و یا دستگاه‌های توزیع کننده، بازرسان متخلفان را به دستگاه قضائی معرفی می‌کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار