محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد به مدت ۵ روز در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 03 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی به مناسبت عید غدیر از روز چهارشنبه ۱۵ مرداد تا روز یکشنبه ۱۹ مردادماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

محدودیت ترافیکی محور کندوان

سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه ۱۵ و ۱۶ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج (دوراهی شهرستانک) و آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
وی افزود: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از مرزن آباد به سمت کرج و آزادراه تهران - شمال به صورت یکطرفه خواهد بود.
محدودیت ترافیکی محور هراز
سرهنگ علیرضا قدمی گفت: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه درمحل، تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ روز‌های جمعه و شنبه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) بصورت یکطرفه خواهد بود.

او افزود:تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه از محور هراز ممنوع می‌باشد.

سرهنگ قدمی گفت: تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسد شدنی از ساعت ۶ روز‌های پنجشنبه، جمعه و ۱۶، ۱۷ و ۱۸ مردادماه تا ساعت ۲ بامداد روز‌های بعد نیز  از محور هراز ممنوع می‌باشد.
محدودیت ترافیکی محور سوادکوه
سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران، گفت:تردد انواع تریلر و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۵ مردادماه از مسیر جنوب به شمال محور سوادکوه ممنوع بوده و همچنین از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز شنبه ۱۸ مردادماه تردد کلیه تریلر‌ها و کامیون‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و یا فاسدشدنی از مسیر شمال به جنوب محور قائمشهر - فیروزکوه - تهران ممنوع می‌باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار