24 روز از مفقود شدن سها رضانژاد، دختر ۲۷ ساله طبیعت‌گرد اهل کرج که همراه یک تور گردشگری همراه 30 طبیعت گرد دیگر به جنگل جهان نمای کردکوی در استان گلستان رفته بود می گذرد اما هنوز هیچ اثری از او پیدا نشده است.
کد خبر: ۸۸۳۴۷۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳ 03 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» اما در این بین 6 نکته کلیدی درباره این دختر جوان و ناپدید شدنش وجود دارد که به آنها اشاره می کنیم.

1) از کلیه اعضای تور در همان روزهای اولیه بازجویی کامل صورت گرفت است. تورلیدرها و اعضا تدارکات نیز از همان ابتدا بازداشت و در اختیار پلیس اگاهی استان گلستان قرار گرفته اند. با توجه به ممنوعیت سفر به منطقه جهان نما در روز پنجشنبه و تاکید فرماندار کردکوی بر لغو سفر، اصرار مدیران تور به برگزاری سفر آغاز مجموعه ای از اشتباهات بوده است.

2) فرضیه حمله حیوانات وحشی، توسط هلال احمر و پلیس رد شده است. زیرا نشانه ای از درگیری و جراحت یا خونریزی در محل مفقود شدن پیدا نشده است. سگ های جستجوگر پلیس نیز نشانه یا ردی از حیوانات وحشی پیدا نکرده اند. در منطقه کمپ علاوه بر تور سها، چند گروه دیگر نیز حضور داشته اند که آنها نیز صدایی از درگیری حیوانات وحش نشنیده اند.

3) این ادعا که نیمه شب صدای جیغ و درگیری شنیده شده است نیز هیچ مستند یا شاهدی در پرونده ندارد و احتمالا شایعه ساخته شده در شبکه های اجتماعی است. بر اساس اظهارات شهود متعدد و مستندات موجود در موبایل سها، او تا حدود ساعت 4 صبح بیدار و دور آتش در حال گفتگو با اعضای تور بوده است.

4) تمام وسایل شخصی سها مثل عینک آفتابی، کفش کوه، کارتهای بانکی، گواهینامه، کیف پول و کوله پشتی او در چادرش مانده است. تنها چیزی که از وسایل او مفقود شده یک مسواک است.

5) چند نفر از همسفران سها گفته اند که ساعت 8:10 دقیقه صبح سها از چادرش بیرون آمده، با آنها خوش و بشی کرده و با مسواک به سمت جنگل رفته است.

6) سها صندل به پا داشته است. برای مسواک زدن رفته، هوا در آن ساعت مه آلود نبوده، محل قرار گرفتن منبع آب به سمت جنگل و درست بر خلاف مسیر پرتگاه است. بنابر این احتمال سقوط او بسیار ناچیز است. ضمن اینکه گروههای متعدد امدادی و مردمی برای بیش از 20 روز منطقه جهان نما و دره های آن را جستجو کرده اند و هیچ علامت یا نشانه ای از سقوط پیدا نکرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار