خیران فارس در مرحله نخست کمک‌های مومنانه بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان پرداخت کردند.
کد خبر: ۸۸۳۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۶ 02 August 2020

تابناک فارس به نقل از صدا و سیما: مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس در جلسه ساماندهی مشارکت‌های مومنانه گفت: کمک ۳۲۰ میلیارد تومانی در مرحله نخست کمک‌های مومنانه، استان فارس را پیشگام کرد.
نیازی افزود: در مرحله نخست با کمک خیران بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار بسته بهداشتی و معیشتی نیز بین نیازمندان و خانواده‌های آسیب دیده از کرونا توزیع شد.
وی گفت: با تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، سیستم اجتماعی و مردمی، در کنار کادر درمان مرهمی بر درد‌های آسیب دیدگان از بیماری کرونا و نیازمندان شد
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری فارس افزود: تلاش می‌شود با راه اندازی یک سیستم یک پارچه و هماهنگ خانواده‌های مستعد شناسایی شوند تا کمک ها، عادلانه بین نیازمندان توزیع شود.
جانشین استاندار در ستاد کرونا فارس هم گفت: از ٣٦ شهرستان استان تنها دو شهرستان بختگان و رستم از نظر کرونا وضعیت سفید دارند و شهرستان‌های دیگر در وضعیت زرد و قرمز هستند.
قاسم پور افزود: بر اساس مصوبه ستاد کرونا، باید مراسم عزاداری‌ها در روز‌ها و مدت زمان کمتر انجام و نذورات هم با رعایت کامل شیوه نامه‌های بهداشتی توزیع شود.
وی گفت: تخصیص بخشی از اعتبارات دستگاه‌های اجرایی برای تهیه بسته‌های معیشتی، راه اندازی سامانه شناسایی افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا و ثبت اطلاعات آن‌ها برخی از مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار