نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: با توجه به اینکه البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوع کرونا قرار دارد، محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر از 11 مرداد ماه تمدید شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۰
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲ 01 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» شهبازی در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به ریاست رییس جمهور محترم و استانداران سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: این جلسه هر هفته برگزار می شود و آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان های کشور مورد بررسی قرار می گیرد.

وی ادامه داد: البرز همچنان در وضعیت قرمز شیوه کرونا قرار دارد از این رو محدودیت های کرونایی به مدت یک هفته دیگر نیز تمدید شد.

شهبازی با قدردانی از مردم استان به دلیل همراهی با مصوبات ستادهای ملی و استانی مقابله با کرونا، گفت: البته آمارها امیدوارکننده است از این رو اگر همراهی ها و رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک استمرار یابد به نتایج بهتری نیز خواهیم رسید.

وی افزود: در ستاد ملی برای ماه محرم و عزاداری‌ها در این ماه نیز مقرراتی وضع شده که تا هفته آینده قطعی، تصویب و ابلاغ خواهد شد.

استاندار البرز اضافه کرد: مسوولین هیات‌ها و تکایا باید در این زمینه مسوولیت بپذیرند و در هیات‌های عزاداری اصول بهداشتی را به جد رعایت کنند.

وی با اشاره به اینکه رییس جمهور محترم در این نشست، تقویت بخش سلامت را بعنوان یکی از مسائل مهم مورد تاکید قرار داد، گفت: بر این اساس افزایش تخت‌های بیمارستانی و تامین لوازم و تجهیزات مورد نیاز، تقویت کادر درمان و پرستاری با استخدام نیروهای جدید همچنان اولویت دولت در مقابله با ویروس کروناست و در همین رابطه تا پایان امسال حدود 8 هزار تخت جدید به بیمارستان‌های کشور اضافه خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار