مدیرکل اموال و دارایی‌های ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: گسترش اعتیاد در جامعه یکی از حربه‌های دشمن در جنگ نرم است و بهترین راهکار برای پیشگیری از این موضوع افزایش آگاهی بخشی جامعه است.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸ 01 August 2020

به گزارش «تابناک البرز» محمدحسن جهان در دیدار با دبیر و کارکنان شورای هماهنگی استان البرز با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خصوص زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تبرک فضا با یاد شهدای مبارزه با موادمخدر گفت: باید در امر مبارزه با موادمخدر گام‌های محکمی را در مسیر انقلاب و همانند شهدا برداریم تا شرمنده قطره قطره خون ایشان نشویم.

وی افزود: باید امروز همانند شهدا مهر و محبت در محیط کار را سرلوحه امور جاری خود قرار داده تا تعاون و متعاقباً هم‌افزایی در پیشبرد اهداف محقق شود.

دبیر شورا بیان کرد: همان‌طور که می‌دانید مبارزه با موادمخدر و ضربه به بنیان‌های اقتصادی قاچاقچیان یک جهاد مقدس است که در این جهاد باید مثل هشت سال دفاع مقدس وارد عمل شویم. در امر مبارزه با موادمخدر باید با کمک بخش‌های فرهنگی و تشکل‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد مانند بسیج به مبارزه اثربخش مردمی بپردازیم. امروز تمام بخش‌های مقابله‌ای ما با تمام توان در تلاش‌اند و تقدیم نزدیک به چهار هزار شهید والامقام راه مبارزه با موادمخدر گواه این کلام است.

جهان با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران در جهان دارای بیشترین کشفیات موادمخدر است، گفت: باید در این مبارزه از ظرفیت نخبگان استفاده شود. امروز دشمن هویت جوانان ما را مورد هدف قرار داده است. هویت زدایی هدف اصلی استکبار در ترویج موادمخدر است.

وی اظهار کرد: گسترش اعتیاد در جامعه به‌عنوان یکی از حربه‌های دشمن در جنگ نرم به شمار می‌رود و بهترین راهکار برای پیشگیری از این موضوع افزایش آگاهی بخشی به جامعه است. این روحیه جوانی و جهادی که در دبیر شورا و سایر کارکنان دیده می‌شود ظرفیت بسیار خوبی برای پیشبرد اهداف ستاد است که باید با مساعدت بخش‌های ستادی دست‌یابی به اهداف را برای این مجموعه تسریع نماییم.

دبیر شورا ادامه داد: امروز برنامه‌ریزی‌ها به جهت بهره‌گیری از تمام توان کشور در جهت ضربه زنی به بنیان‌های مالی قاچاقچیان در حال انجام است و یکی از مهم‌ترین انتظارات ستاد از شوراهای هماهنگی سراسر کشور فعال کردن کمیته‌های شناسایی اموال می‌باشد. در این حرکت جهادی می‌بایست سهم همه دستگاه‌ها مشخص و به هر شکل ممکنه باید جریان‌های مالی شبکه‌های تولید، توزیع و ترانزیت موادمخدر هدف قرار گیرد.

وی در پایان از ساختمان شورا بازدید و در ادامه از پدر «شهید بزرگوار ورمرزیار» و دیگر همکاران متعلق به خانواده معزز شهداء تقدیر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار