کد خبر: ۸۸۲۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰ 01 August 2020

مرگ رئیس بنیاد شهید نطنز در سانحه رانندگی

تابناک/فوت رئیس بنیاد شهید نطنز در سانحه رانندگی، شیرجه مرگبار مرد ۳۵ ساله در سد کرج، مرگ یک مرد در کنار کلبه چوبی، تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد_تهران، برخورد یک خودرو با سه کارگر شهرداری در پل سید خندان تهران، نجات پسر ۱۲ ساله از ارتفاعات کلکچال و سارق مُرده در تله پلیس را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، واژگونی خودرو پژو ۲۰۶ رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز در جاده منجر به مرگ وی و همراهش شد.

رئیس مرکز اورژانس کاشان گفت: در جریان این حادثه خودرو سواری پژو ۲۰۶ که از آزادراه تهران به‌سمت جاده قدیم نطنز در حرکت بود، با سه سرنشین واژگون شد.

حسین ریاحی خاطرنشان کرد: در این واژگونی دو نفر از سرنشینان که یک مرد و یک زن بودند از خودرو به بیرون پرت شدند و بر اثر شدت ضربه جان خود را از دست دادند. یکی از جانباختگان این حادثه ابوالفضل شاطررجبی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان نطنز بود.

وی اضافه کرد: یکی از سرنشینان مصدوم خودرو نیز که دختری ۱۸ ساله بود، از سوی نیروهای اورژانس به بیمارستان شهید بهشتی کاشان انتقال یافت. علت بروز این حادثه از سوی پلیس در حال بررسی است.

شیرجه مرگبار مرد ۳۵ ساله در سد کرج

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: یک مرد ۳۵ ساله که به همراه دوستانش برای تفریح و شنا به سد امیرکبیر کرج رفته بود، از ارتفاع بالا به داخل سد شیرجه زد و بر اثر برخورد سر با سنگ جان خودش را از دست داد.

سید فتح الله هاشم نژاد افزود: این فرد با این تصور که به عمق دو یا سه متری آب سد وارد می‌شود به داخل سد می‌پرد این در حالی است که او از سنگ و صخره‌های موجود در آب سد اطلاعی نداشته و بر اثر برخورد سر و قفسه سینه وی با سنگ فوت می‌کند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات این جمعیت بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند، گفت: این مرد ۳۵ ساله پیش از رسیدن نیروهای امدادی بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده بود و عملیات احیا برای نجات او مؤثر واقع نشد.

مرگ تلخ یک مرد فومنی در کنار کلبه چوبی

یک دامدار در بخش سردار جنگل فومن بر اثر سقوط درخت جان باخت. رئیس جمعیت هلال احمر فومن در این زمینه گفت: این دامدار ۴۱ ساله در کنار کلبه خود در ارتفاعات منطقه چراگاه بخش سردار جنگل ایستاده بود که ناگهان یک درخت تنومند فرسوده روی وی سقوط کرد و سبب مرگش شد.

علیرضا قلیزاده افزود: جسد این دامدار بعد از تلاش پنج ساعته هشت امدادگر به پایین کوه منتقل شد.

مجروح شدن ۱۵ نفر در تصادف زنجیره‌ای در محور مشهد_تهران

بر اساس حادثه‌ای که در محور مشهد_تهران و کیلومتر ۸۳ جاده دامغان به سمنان رخ داد، شش دستگاه خودرو با یکدیگر برخورد کردند و بر اثر این تصادف زنجیره‌ای ۱۵ نفر از مسافران دچار مصدومیت شدند.

پس از اعلام وقوع حادثه به مرکز عملیات جمعیت هلال احمر استان سمنان نیروهای پایگاه امدادی آهوان به محل وقوع حادثه اعزام شدند.

سه نفر از نیروهای نجاتگر جمعیت هلال‌احمر استان سمنان به حادثه‌دیدگان امدادرسانی کردند، همچنین چهار نفر از مصدومان توسط نیروهای اورژانس به مرکز درمانی اعزام شدند و این حادثه فوتی نداشت.

برخورد مرگبار یک خودرو با ۳ کارگر شهرداری در پل سید خندان تهران

رئیس مرکز اورژانس تهران از برخورد یک دستگاه خودرو ال ۹۰ با سه کارگر شهرداری روی پل سیدخندان خبر داد و گفت: در این حادثه یکی از کارگران شهرداری کشته شد.

پیمان صابریان در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری ال ۹۰ هنگام حرکت سرعت بالایی داشت و با کارگران شهرداری که در حاشیه راه مشغول نظافت بودند برخورد کرد.

وی افزود: در این حادثه یکی از کارگران در دم جان باخت و دو کارگر دیگر به دلیل مصدومیت روانه بیمارستان شدند و علت این حادثه در دست بررسی کارشناسان پلیس راهور است و از رانندگان درخواست داریم هنگام حرکت با سرعت مجاز و توجه به جلو رانندگی کنند.

نجات پسر ۱۲ ساله از ارتفاعات کلکچال

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: نوجوان ۱۲ ساله که هنگام کوهنوردی در ارتفاعات کلکچال دچار سانحه شده بود با عملیات نیروهای امدادی هلال احمر شمیرانات نجات یافت.

ابراهیم تاجیک نوریگ اظهار کرد: در پی اعلام گزارشی مبنی بر سقوط نوجوانان ۱۲ ساله که در ارتفاعات کلکچال رخ داده بود به مرکز فرماندهی و پشتیبانی عملیات اعلام شد که بلافاصله یک تیم از نجاتگران کوهستان پایگاه امداد و نجات کلکچال با تجهیزات تخصصی نجات برای امدادرسانی به مصدوم به منطقه اعزام شدند.

وی افزود: تیم اعزامی پس از دو ساعت جست‌وجو این نوجوان کوهنورد را پیدا کرد و پس از ارزیابی مشخص شد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی در ناحیه سر و پا شده است.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان تهران اضافه کرد: عملیات امداد و نجات آغاز شد و پس از اقدامات لازم مصدوم برای انتقال به پایین ارتفاعات از لحاظ پزشکی و فیزیکی تثبیت و به پایین کوه منتقل شد و تحویل عوامل اورژانس تهران شد.

وی تاکید کرد: وضعیت کرونا در تهران به مرز قرمز رسیده است و از تمامی کوهنوردان درخواست داریم تا در این ایام مخصوصاً اواخر هفته کمتر به ورزش کوهنوردی بپردازند.

سارق مُرده در تله پلیس کردستان افتاد

سارق مسلحی که برای خود گواهی فوت جعل کرده بود، با تلاش پلیس آگاهی استان کردستان دستگیر شد. فرمانده انتظامی کردستان در این زمینه گفت: مأموران پلیس آگاهی این استان در یک عملیات پلیسی موفق شدند فردی را که در استان‌های همجوار به صورت مسلحانه اقدام به سرقت خودرو می‌کرد در سنندج دستگیر کنند. این فرد به منظور فرار از دست پلیس و گمراه کردن مأموران انتظامی از چند مدت پیش اقدام به جعل گواهی فوت برای خود کرده بود تا در پوشش آن به اعمال مجرمانه ادامه دهد، در نهایت با تحقیقات پلیسی در منزل خود در چنگال قانون گرفتار شد.

علی آزادی خاطرنشان کرد: مأموران پلیس آگاهی در بازرسی از منزل این فرد موفق به کشف ۱۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک، یک قبضه سلاح شکاری وینچستر، شش عدد فشنگ، دو قبضه شمشیر، دو عدد باطوم و یک عدد افشانه فلفل شدند.

وی اضافه کرد: هم اکنون با هماهنگی دستگاه قضائی تحقیقات در خصوص جرایم این فرد ادامه دارد و به محض اتمام این مرحله، از طریق رسانه‌ها جزئیات بیشتری در اختیار مردم قرار می‌گیرد.‌

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار