اولین رویداد مجازی ایده تا پدیده با حضور مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام این رویداد به همت شرکت شهرک های صنعتی استان با همکاری مرکز رشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، شتاب دهنده کیانا و با حضور ایده پردازان و شرکت کنندگان مجازی در محیط آنلاین در حضور داوران و مدیران مربوطه برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۱۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵ 31 July 2020

 به گزارش تابناک ایلام؛" بدران کاظمی" اظهار کرد: در این رویداد بیش از ۵۰ نفر ایده های خود را مطرح کردند که در نهایت به ۴ ایده ختم شد و برگزیدگان رویداد علاوه بر جوایز نقدی از حمایت های شرکت شهرک های صنعتی بهره‌مند خواهند شد.

کاظمی اظهار کرد: در این رویداد که در چند مرحله مجازی صورت گرفت ۸  ایده به مرحله نهایی راه یافتند و در نهایت آقایان جواد میرزایی با ایده سیستم ضدقفل ترموستات، مسعود عزیزی با ایده سوکت هوشمند مدیریت انرژی و تشخیص نشست گاز، حسین حیدری با ایده تولید نخ نانو پلی استر و سرکار خانم زهرا پاکدل با ایده اپلیکیشن کاریابی و اشتغال ایلام صنعت، به ترتیب مقام اول تا چهارم را کسب نمودند.

معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام هدف از برگزاری این چنین رویدادهایی را شناسایی و احصا ایده ها و استارت آپ های برگزیده، حوزه sme ها و خدمات رسانی ساده تر و افزون تر به صنایع کوچک و متوسط استان عنوان کرد.

کاظمی تصریح کرد: ایده و خلاقیت جوان استان در مسیر صنعت می تواند گامی موثر در بهبود کیفیت و بازاریابی و فروش محصولات باشد و به همین جهت در طی سال چندین رویداد با موضوعات مختلف طراحی و با کمک سایر ارگان ها به مرحله اجرا خواهیم برد.

در پایان این رویداد، به برگزیدگان جوایز نقدی و امتیازات حمایتی ویژه و به تمام ایده پردازان لوح تقدیر و یادبود اهدا شد./ع

 

 

 

 

ایسنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار