کد خبر: ۸۸۲۱۲۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲ 31 July 2020
سازمان هواشناسی با پیش‌بینی رگبار ۵ روزه باران در ۲۰ استان از کاهش ۶ تا ۱۰ درجه‌ای دما در نوار شمالی کشور، خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از مهر براساس نقشه‌های همدیدی و‌ آینده‌نگری سازمان هواشناسی امروز با نفوذ جریانات خنک شمالی برای سواحل دریای خزر بارش باران، گاهی رعدوبرق و برای اردبیل، شمال سمنان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی رگبار،وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.
در ساعات بعدازظهر امروز و اوایل شب در شمال غرب،‌ دامنه‌های جنوبی البرز و اقع در استان‌های زنجان، قزوین، البرز و تهران،‌ ارتفاعات زاگرس مرکزی و برخی مناطق هرمزگان رشد ابر، رگبار پراکنده، وزش باد شدید موقتی و رعدوبرق پیش بینی شده است.
 براساس اعلام سازمان هواشناسی شدت بارش‌های امروز مربوط به استان‌های گیلان،‌ مازندران،‌ گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی است.
فردا جمعه بارش در سواحل شمالی، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات و دامنه‌های البرز در استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، شمال سمنان، همدان، مرکزی، قم، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، شمال و شرق فارس و شمال و شرق هرمزگان رگبار، وزش باد شدید موقتی و رعد و برق پیش بینی شده است.
شنبه هفته آینده در شمال غرب،‌ سواحل دریای خزر، دامنه‌ها جنوبی البرز در استان‌های زنجان،‌ قزوین، البرز، تهران و سمنان،‌ شمال همدان،‌ شمال مرکزی،‌ شرق فارس ارتفاعات کرمان، شمال و ارتفاعات هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان در برخی ساعات رگبار باران،‌ وزش شدید باد موقتی و رعدوبرق روی می‌دهد.
روزهای یکشنبه و دوشنبه هفته آینده در ساعات بعدازظهر برای سواحل دریای خزر، اردبیل، آذربایجان شرقی، ارتفاعات البرز مرکزی،‌ جنوب سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان رشد ابر،‌ بارش پراکنده گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.
طی امروز و فردا کاهش دما ۶ تا ۱۰ درجه در نوار شمالی کشور و روزهای شنبه و یکشنبه هفته آیندده در این مناطق افزایش ۵ تا ۶ درجه‌ای دما پیش بینی شده است.
بعدازظهر امروز و اوایل شب سرعت باد در استان‌های آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان،‌ ایلام، قزوین، البرز،‌ تهران، قم، شمال اصفهان،‌ جنوب سمنان،‌ شرق کرمان، خراسان جنوبی و خراسان رضوی افزایش می‌یابد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار