رئیس سازمان دانش آموزی استان البرز، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا خرید لباس فرم مدرسه برای دانش‌آموزان در این استان الزامی نیست.
کد خبر: ۸۸۱۴۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۴ 29 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» محسن صادقیان با اشاره به زمزمه‌های بازگشایی مدارس طبق تصمیم‌گیری‌های ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، اظهار داشت: در مصوبه‌ای که به تمامی مدارس استان البرز ابلاغ شده است ذکر شده که خرید فرم لباس مدرسه برای دانش‌آموران اجباری نیست.

وی با بیان اینکه این فرم لباس تنها برای دانش آموزان پایه مورد تاکید است، افزود: به دلیل عدم تغییر در فرم لباس مدارس دانش آموزان می‌توانند از لباس‌های فرم سال گذشته خود استفاده کنند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان البرز با اشاره به لزوم برنامه‌ریزی برای پیشگیری از شیوع کرونا بین دانش‌آموزان، بیان کرد: در صورت مجازی برگزار شدن کلاس‌ها الزام بر پوشیدن لباس فرم نیست و تنها پوشیدن لباس رسمی برای دانش‌آموزان کافی است.

صادقیان با بیان اینکه تلاش می‌شود برنامه‌های جهت اطلاع رسانی برنامه‌های آموزش و پرورش تدوین شود، تصریح‌ کرد: مقرر گردیده در این استودیو خبری با مسئولین آموزش و پرورش استان در خصوص برنامه‌ها اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به اجرای جشنواره تابستانه شاد در استان البرز، خاطر نشان کرد: در این جشنواره تولید محتوا در 10 محور برای دانش آموزان در استان تولید و در شبکه شاد بار‌گذاری می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار