کد خبر: ۸۸۰۵۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ 27 July 2020

110 پایگاه برای دریافت نذورات عید قربان در گیلان برپا شد

 

تابناک/گروه استان‌ها- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان گفت: ۱۱۰ پایگاه ثابت و سیار امسال برای دریافت نذورات خیران در روز عید سعید قربان برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، عباس اهرابی امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به کمک‌های مردم گیلان در مناسبت‌های مختلف به نهادهایی همچون کمیته امداد اظهار داشت: کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان آماده دریافت نذورات نقدی و غیرنقدی مردم نوع‌دوست بوده و این کمک‌ها صرف خرید گوسفند و توزیع نذورات بین نیازمندان می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه 150 مرکز نیکوکاری فعال در سطح استان نیز آماده دریافت کمک‌ها و نذورات مردم هستند بیان کرد: نیکوکاران گیلانی می‌توانند از طریق #013*8877* کمک‌های نقدی خود را به دست نیازمندان برسانند.

وی با اعلام اینکه شماره‌ حساب 0109352176004 نزد بانک ملی شعبه حشمت رشت نیز آماده دریافت کمک‌های خیران استان گیلان است تصریح کرد: اولویت ما در توزیع نذورات زنان سرپرست خانوار، ایتام و مددجویان دچار سوءتغذیه هستند.

اهرابی با اشاره به اینکه پی‌بینی می‌کنیم امسال میزان نذورات خیران و مشارکت آنها با کمیته امداد و خیریه‌ها در روز عید سعید قربان حداقل 20 درصد افزایش یابد گفت: سال گذشته 4 میلیارد و 800 میلیون تومان در روز عید سعید قربان توسط کمیته امداد امام(ره) و خیریه‌های گیلان جمع‌آوری شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) گیلان با بیان اینکه امسال 110 پایگاه ثابت و سیار برای دریافت نذورات خیران در روز عید سعید قربان برپا شده است افزود: این پایگاه‌ها در مصلی‌ها، میادین اصلی شهرستان‌ها و دفاتر کمیته امداد در سراسر استان برای جمع‌آوری نذورات مردمی برپا می‌شود.

وی شیوع بیماری کرونا و به‌تبع آن عدم توزیع گوشت به‌طور مستقیم را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: گوشت‌های قربانی شده با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بسته‌بندی شده و به دست نیازمندان رسانده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار