کد خبر: ۸۸۰۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۶ 27 July 2020

 

تابناک/محمدرضا صوفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به آمادگی آسایشگاه کهریزک برای ذبح گوسفندان در روز عید قربان در محل این آسایشگاه اظهار کرد: طبق سنوات گذشته در روز عید قربان، ذبح گوسفندان از سوی خیران و در اختیار دادن گوشت آن برای مددجویان آسایشگاه کهریزک و سایر آسایشگاه‌ها برنامه ویژه‌ای برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: امسال و با توجه به شیوع ویروس کرونا، تمهیداتی بر اساس پروتکل‌های بهداشتی برای برگزاری این مراسم پیش‌بینی شده و این مراسم به‌صورت محدود برگزار می‌شود.

مدیر آسایشگاه خیریه کهریزک اضافه کرد: این کار به سبب جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در آسایشگاه کهریزک انجام می‌شود همچنین هم‌اکنون یک هزار و 750 مددجود در آسایشگاه کهریزک نگهداری و از خدمات مختلف بهره‌مند هستند.

صوفی‌نژاد ادامه داد: سال گذشته حدود یک هزار و 500 راس گوسفند در آسایشگاه کهریزک از سوی خیران در روز عید قربان اهدا و ذبح شد و بخش قابل توجهی از گوشت‌های اهداء‌ شده در آسایشگاه‌های سراسر کشور توزیع شد.

وی از آمادگی آسایشگاه کهریزک برای پذیرش هدایای خیران همچنین نذورات آنها در روز عید قربان خبر داد و گفت: هموطنان می‌توانند در روز عید قربان و با مراجعه حضور و البته به‌صورت غیرحضوری از طریق شماره حساب کهریزک کمک‌های خود را به این مجموعه اهداء کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار