مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: چهار روستای بدون گاز این شهرستان با مشخص شدن مبدأ انتقال گاز، از این امکان ضروری بهره‌مند می‌شوند.
کد خبر: ۸۸۰۲۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۱ 26 July 2020

سیدمصطفی علوی روز یکشنبه در جلسه تودیع و معارفه مدیر اداره گاز سمیرم در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: با تعیین مبدأ خط انتقال، روستاهای خینه، دیلی، خفر و دشت‌بال سمیرم گازدار می‌شوند.

به گفته وی، این روستاها در جنوبی‌ترین نقطه سمیرم و استان و در ضلع شمالی رشته کوه‌های زاگرس واقع شده‌اند و دسترسی آنها به نعمت گاز ضروری است.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با بیان اینکه در سال‌های گذشته مطالعات زیادی برای انتقال گاز به این روستاها انجام شده است، افزود: کوهستانی و سخت‌گذر بودن دسترسی‌ به این روستاها، کار کارشناسی و مطالعه طرح را با کندی روبرو کرد.

علوی ادامه داد: بعد از انجام مطالعات متعددی که در مورد چگونگی انتقال گاز و شبکه‌گذاری برای این روستاها انجام شد به نظر می‌رسد، می‌توان از مسیر روستای سرباز بخش پادنای بزرگ سمیرم، گاز را به روستاهای مورد نظر رساند.

وی با یادآوری اینکه ۱۰۷ روستای سمیرم از نعمت گاز طبیعی بهره مندند، تصریح کرد: مجموع مشترکان کنونی این شهرستان افزون بر ۲۳ هزار خانوار شهری، روستایی و مشترکان حقوقی، خصوصی یا صنعتی است.

مدیرعامل شرکت گاز اصفهان با درخواست از مدیران ادارات برای مصرف بهینه گاز اظهار داشت: مصرف گاز در بخش خانگی نیز در یک سال اخیر افزایش داشته است.

علوی، اولویت اول شرکت گاز را نصب علمک‌های خانگی عنوان و عیب‌یابی و مشخص کردن نیازها و کمبودها در این بخش قبل از فرارسیدن فصل سرما را از درخواست های شرکت ملی گاز اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار