مصرف برق کشور هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کند، باید بدانیم این انرژی اگرچه ارزان است اما پر هزینه خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۰۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹ 26 July 2020
به گزارش «تابناک البرز» همیشه در دسترس است و این ویژگی آن باعث شده است تا گاهی کمتر قدرش را بدانیم، تابستان مصرف آن به اوج می رسد اما غالب شهروندان کرجی می گویند لامپ هایی که در منزل استفاده می کنند LED است.
مصرف برق کشور هر روز رکوردهای جدیدی را ثبت می کند اما باید بدانیم این انرژی اگرچه ارزان است اما پر هزینه خواهد بود، فرج معاون بهره برداری شرکت توزیع نیروی برق استان البرز معتقد است که 25 الی 30 میلیون تومان برای هر کیلووات هزینه تولید و انتقال این انرژی الکتریکی برای هر کدام از مشتریان صرف می شود.
فارغ از سخنان این مسئول البرزی، حتی تصور تابستان بدون برق سخت است اما واقعیت اینجاست که تاریکی خیلی به ما نزدیک است چرا که درگاهی مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی البرز در این باره می گوید؛ اگر مشترکین 10 درصد مراعات کنند از وضعیت زرد به سهولت عبور می کنیم.
از شهروندان خواهشمندم که با رعایت در مصرف برق ما را همراهی کنند تا به محدوده قرمز وارد نشده و شاهد قطعی برق نباشیم، آمارها نشان می دهد که میانگین مصرف برق خانگی در ایران سه برابر استاندارد جهانی است.
روند مذکور زنگ خطری برای ما به ویژه در ماه های گرم سال خواهد بود و سهم برق در سبد هزینه های خانوار 2 درصد است که بسیار کمتر از ارزش واقعی آن است در نتیجه باید قدر این نعمت را بیشتر بدانیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار