مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: یاد و خاطره شهدای مظلوم منا باید گرامی داشته شود چرا که این عزیزان در اوج مظلومیت به شهادت نائل آمدند.
کد خبر: ۸۷۹۹۷۶
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱ 26 July 2020

به گزارش «تابناک البرز» سلیمان رستمیان همزمان با پنجمین سالگرد فاجعه منا با گرامی داشت یاد و خاطر شهدای مظلوم این حادثه گفت: یاد و خاطره شهدای مظلوم منا باید گرامی داشته شود چرا که این عزیزان در اوج مظلومیت به شهادت نائل آمدند.
وی در ادامه تصریح کرد: شهدای فاجعه منا و مسجدالحرام چون شهدای دفاع مقدس جایگاه والایی دارند زیرا طبق روایات«کسی که نیت حج می کند و از خانه خود برای خدا و رسولش هجرت می کند و در این مسیر مرگ او فرامی رسد، اجر و ثواب اش با خدا است.
رستمیان افزود: یاد این شهداء را باید گرامی داشت، چون خون این شهداء ان شاءالله مانند خون بقیه شهدا الهام بخش خواهد بود.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: خانواده‌های شهدای منا نیز همانند دیگر خانواده‌های معزز شهدا و نیز ایثارگران چشم‌وچراغ این ملت شهید پرورهستند و از جایگاه ویژه برخوردارند.
وی تاکید کرد: دشمنان انقلاب اسلامی در ادوار مختلف با دشمنی های خود به دنبال کم رنگ کردن ارزشهای نظام اسلامی در جامعه هستند اما در تمامی این عرصه ها خون شهیدان و ایثارگری های ایثارگران و خانواده های عزیز آنان سبب استحاک بیشتر ارزشهای نظام اسلامی و انقلاب شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار