رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی استان فارس گفت: با ورود سامانه بارشی جدید به این استان از بعدازظهر جمعه (سوم مردادماه 99) شاهد بارش باران در نقاط مختلف استان خواهیم بود.
کد خبر: ۸۷۹۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷ 23 July 2020

تابناک فارس به نقل از ایرنا:فرید اسماعیل‌زاده، افزود: این سامانه بارشی فعال تا اواخر یکشنبه (پنجم مردادماه) ادامه خواهد داشت و باعث ناپایداری‌هایی به شکل وزش باد شدید، رعد و برق و رگبار باران به شکل پراکنده در نقاط مختلف استان خواهد شد.
وی ادامه داد: در روزهای جمعه و شنبه (سوم و چهارم مردادماه) به جز در مناطق شمالی‌ در سایر نقاط استان شاهد بارش خواهیم بود.
او اظهار داشت: روز یکشنبه نیز بارش‌ باران به صورت پراکنده در مناطق جنوبی این استان ادامه خواهد داشت.
اسماعیل‌زاده بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود این بارش‌ها مخاطراتی مانند آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن موقتی مسیل‌ها و رودخانه‌ها، برخورد آذرخش (صاعقه) و لغزندگی جاده‌ها را در پی داشته باشد.
رییس اداره پیش‌بینی و صدور پیش آگاهی‌های جوی و اقلیمی اداره کل هواشناسی فارس، ضمن تاکید بر لزوم اتخاذ تمهیدات لازم برای کاهش خسارت به محصولات کشاورزی، افزود: همچنین به مردم توصیه می‌شود که از تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، حضور در ارتفاعات خودداری و با توجه به لغزندگی جاده‌ها با احتیاط رانندگی کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار